کد خبر : 1340513 | 23 تیر 1395 ساعت 00:32 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری:

کمیته انضباطی درباره رضاییان تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل سرخ پوشان می گوید در قرارداد رامین رضاییان بندهای مختلفی وجود داشت که کسی به آنها دقت نمی کند.

کمیته انضباطی درباره رضاییان تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر به اظهار نظر پرداخت، وی در رابطه با شرایط پرسپولیس و قرعه این تیم گفت: امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم، به امید خدا شرایط به گونه ای پیش برود که هم تیم باشگاه ها و هم تیم ملی به برنامه های خود  برسند.

 


وی ادامه داد: برای ما فرقی نمی کرد که قرعه کشی به چه ترتیب باشد، ما فقط امیدواریم که لیگ پویایی داشته باشیم و برای ما تفاوتی نداشت که در کدام هفته و با کدام حریف بازی کنیم.بهرحال یکی از بازی ها هم بازی برابر استقلال است و با توجه به اینکه هر هفته شرایط خاصی دارد تفاوت چندانی در هفته برگزاری این بازی وجود ندارد بهرحال این طبیعت هر تورنمنتی است.

 


مدیرعامل پرسپولیسی ها در رابطه با بسته شدن این تیم گفت: ما بازیکنانی را مدنظر داریم که در پست خود بهترین هستند اما در زمان خود در رابطه با آنها تصمیم گیری می کنیم و راجع به زود و یا دیر بودن جذب آنها هم اجازه دهید سرمربی تصمیم گیری کند. طبق نظر سرمربی تیم یارگیری کردیم و فکر می کنم بدون مشکلی این اتفاق افتاد.

 


او در رابطه با جدایی رامین رضاییان و بندهای قرارداد وی گفت: قرارداد رضاییان چندین بند داشت و یکی از آنها هم این بود که در تاریخ خاصی با این بازیکن تسویه حساب مالی نشود و ... که این "و" خیلی مسایل را معین می کند و از طرفی این قرارداد بندهای دیگر هم دارد که کسی به آن توجه نمی کند بهرحال کمیته انضباطی در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد و برخورد لازم را انجام خواهد داد.

 


طاهری در رابطه با انحلال تیم "ب" پرسپولیس گفت: بحث انحلال نیست، ما تیمی را تشکیل دادیم که بتوانیم از ظرفیت های آن استفاده کنیم ولی متاسفانه پس از صحبت با هیات فوتبال تهران متوجه شدیم نمی توان از بازیکنان این تیم تغذیه کنیم و به ما اعلام کردند نمی توان از این تیم به پرسپولیس بازیکن داد و به همین دلیل فعلا تصمیم گرفتیم فعالیت نکند ولی بازیکنان مستعد آن را به تیم های بزرگسالان و پایه معرفی کردیم.

دیدگاه‌ها