کد خبر : 1340696 | 23 تیر 1395 ساعت 18:07 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

در خرما پزان باید به خوزستان برویم

منصوریان:خوشحالم‌هفته‌آخر در آزادی‌بازی‌می‌کنیم

سرمربی استقلال از قرعه ای که به تیمش در لیگ شانزدهم خورده است راضی است.

منصوریان:خوشحالم‌هفته‌آخر در آزادی‌بازی‌می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در مورد قرعه کشی شب گذشته بازی های  لیگ برتر به ورزش سه می گوید: در مورد قرعه کشی باید بگویم که مثل بقیه تیم ها به ما هم قرعه نرمالی رسید. فقط یک مساله عدم توازن بازی هایمان در شهرستان ها هست. بهترین نکته این است که هفته آخر را در تهران بازی می کنیم و این اتفاق بسیار خوبی است.


او ادامه داد: ما در شروع لیگ یک مشکل داریم و آن هم این است که در هفته دوم در گرمای شدید و به قول معروف در خرما پزان به خوزستان می رویم و با استقلال این شهر بازی می کنیم. نکته منفی دیگر این است که در نیم فصل دوم قبل از دربی باید با ماشین سازی در تبریز بازی کنیم و بعد از دربی هم باید با ذوب آهن در اصفهان بازی کنیم. البته اینکه در نیم فصل اول هفته قبل و بعد از دربی در تهران هستیم نکته مثبتی است.


سرمربی استقلال در مورد اینکه تمام بازی های این تیم بعد از بازی با تراکتورسازی است هم گفت: برای مهم نیست که از کدام تیم بازی می گیریم و به چه تیمی بازی می دهیم. شانس تمام تیم ها در قرعه کشی برابر است. حالا شانس ما است که از تراکتورسازی بازی می گیریم و خوش شانسی سپاهان است که از استقلال بازی می گیرد. این قاعده ای است که در قرعه کشی که سازمان لیگ برتر انجام می دهد، رعایت شده است.


منصوریان در پایان گفت: به آقای تاج تبریک می گویم چرا که من دیشب هم که مراسم را نگاه می کردم متوجه شدم هر سال کیفیت این مراسم نسبت به سال قبل بهتر می شود. ما الان برنامه بازی هایمان را برای یک فصل داریم و اگر هم تغییری وجود داشته باشد می توانیم انعطاف پذیر باشیم. ما داریم خودمان را برای حضور قدرتمتند در یک لیگ فرسایشی آماده می کنیم.

دیدگاه‌ها