کد خبر : 1340831 | 24 تیر 1395 ساعت 12:06 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: بزرگش کردند، بزن بزن درکار نبود

واکنش سپاهان به درگیری بازیکنان سر میز شام

مربی تیم سپاهان نسبت به موضوع درگیری بازیکنانش در اردو واکنش نشان داد.

واکنش سپاهان به درگیری بازیکنان سر میز شام

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب در اردوی سپاهان در بابل اتفاق عجیبی رخ داد. آنهایی که سر میز شام حضور داشتند،از درگیری فیزیکی مهرداد محمدی و عارف غلامی دو بازیکن تیم سپاهان خبر دادند. گفته می شد این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شده اند و حتی عبدالله ویسی قصددداشته آنها را اخراج کند که با وساطت مجید بصیرت و کریم قنبری منصرف شده است.


وقتی از عبدالله ویسی درباره این اتفاق پرسیدیم او اعلام کرد این موضوعات پیش پا افتاده است و علاقه ای به صحبت کردن در این باره ندارد.


مجید بصیرت،مربی سپاهان در این باره به "ورزش سه" می گوید: این مسائل ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید غیر طبیعی نیست. البته اتفاق پیش آمده را بزرگ کردند.


او ادامه می دهد: بازیکنان جوان هستند و گاهی اوقات ممکن است به خاطر یک شوخی ناراحتی پیش بیاید اما تاکید می کنم بزن و بزن و درگیری پیش نیامد. چه بسا اگر اینطور بود الان مهرداد محمدی و عارف غلامی از اردو اخراج شده بودند.


بصیرت درباره پادرمیانی اش برای اخراج نشدن این دو بازیکن می افزاید: چنین چیزی درست نیست. ما صحبت کردیم و موضوع حل شد. الان هم هردوبازیکن داخل اردو هستند و تیم را همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها