کد خبر : 1341008 | 25 تیر 1395 ساعت 14:10 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی دلایل انصراف کهکشانی‌ها

گزارش: چرا رئال از خرید پوگبا منصرف شد؟

به نظر می‌رسد که رئال مادرید از خرید پل پوگبا صرف‌نظر کرده است و حالا می‌توان منچستر یونایتد را تنها مشتری دست به نقد "مروارید سیاه" لقب داد.

گزارش: چرا رئال از خرید پوگبا منصرف شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا یک ماه و نیم پیش بود که از رئال مادرید به عنوان اصلی‌ترین مشتری خرید پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس نام برده می‌شد اما در حال حاضر احتمال کمی برای پیوستن او به جمع کهکشانی‌ها وجود دارد.

 

سایت گل ادعا می‌کند که رئال مادرید هیچوقت بصورت جدی به دنبال خرید پوگبا نبوده است و فقط مورینیو قصد دارد تا با ارائه پیشنهادی گزاف، بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2014 را دوباره به تئاتر رویاها بازگرداند.

 

رئال مادرید شرایط پوگبا را زیر نظر گرفته بود اما سران این باشگاه به این نتیجه رسیدند که پرداخت رقم 250 میلیون یورویی در این بازار برای بازیکنی که خیلی هم در مورد توانایی هایش صحبت می‌کند رقم به صرفه‌ای نمی‌باشد.

 

 

1126689

 

بیانکونری‌ها نیز از ارزش ستاره فرانسوی خود آگاه هستند و به همین دلیل تا به حال حداقل قیمت شایع شده برای انتقال پوگبا در حدود 100 میلیون یورو بوده است . گرچه بسیاری از منابع خبری از پیشنهاد نجومی یووه با 120 میلیون یورو به اضافه تونی کروس نیز پرده برداشته‌اند.

 

همچنین خود پوگبا هم درخواست حقوق سالانه 14 میلیون یورویی را داشته است که با توجه به سیستم مالیاتی حاکم بر اسپانیا، پرداخت این ارقام برای رئال مادرید دشوار به نظر می رسد.

 

سایت گل گزارش می‌دهد که حتی اگر منابع مالی درخواستی پوگبا نیز تامین شود، با دریافت چنین حقوقی، او تبدیل به دومین بازیکن با دستمزد بالا در جمع بازیکنان رئال مادرید می شود که مطمئنا تبعات خوبی در رختکن این تیم نخواهد داشت.

 

گرفتن دستمزدی بالاتر از راموس، گرت بیل و بنزما، باتوجه به سطح بازی پوگبا، قاعدتا فضای نه چندان مساعدی را در این تیم رقم می‌زند و یا رئال مادرید مجبور به افزایش دستمزد دیگر ستاره های این تیم هم شده و یا مجبور به تحمل اتمسفر نامطلوب تیمش خواهد بود.

 

 

در نتیجه، پوگبا گزینه مناسبی برای مادریدی‌ها محسوب نمی‌شود . پوگبا بهترین بازیکن یورو 2016 نبود و با توجه به تقاضای آلوارو موراتا مبنی بر ماندن در سانتیاگو برنابئو، منجر به افت محسوس ثروتمندترین باشگاه دنیا نیز خواهد شد.

 

 

1126690

 

 

با حضور تونی کروس، لوکا مودریچ، خامس رودریگز، ایسکو، کاسمیرو و متئو کواچیچ، بعید به نظر می‌رسد که رئال مادرید مشکلی در خط میانی داشته باشد و زیدان می تواند با همین خط میانی مقتدر، به فتح جام های متعددی فکر کند.

 

با این تفاسیر، به نظر نمی رسد از نظر منطقی خرید پوگبا برای مادریدی ها مناسب باشد البته زمان زیادی تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، اما با توجه به اخبار واصله از انگلستان و ایتالیا، باید نام رئال مادرید را از جمع مشترین پوگبا خط زد.

دیدگاه‌ها