کد خبر : 1341207 | 26 تیر 1395 ساعت 11:11 | 61.4K بازدید | 3 دیدگاه

باشگاه استقلال از پروپیچ و مجیدی شکایت کرد

برخلاف اینکه گفته می‌شد مهاجم فصل گذشته آبی پوشان از این باشگاه شکایت کرده این باشگاه استقلال است که از این بازیکن شکایت کرده است.

باشگاه استقلال از پروپیچ و مجیدی شکایت کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پروپیچ مهاجمی که فصل گذشته در تیم استقلال نتوانست کارایی لازم را داشته باشد برای فصل جدید در لیست مازاد آبی پوشان قرار گرفت اما پیش از این که باشگاه به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند این بازیکن بدون هماهنگی با باشگاه این تیم را ترک کرد.

 

در مدت گذشته اخباری مبنی بر این منتشر شد که پروپیچ برای گرفتن حق و حقوق خود از این باشگاه شکایت کرده است اما به گفته بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی فارس این باشگاه استقلال است که با استخدام یک وکیل ایتالیایی از این بازیکن به فیفا شکایت کرده است.

 

افشارزاده می گوید: یک وکیل کاربلد ایتالیایی استخدام کرده ایم تا در فیفا به شکایت استقلال به صورت کامل و جامع رسیدگی کند. پروپیچ بدون اطلاع باشگاه اقدام به ترک ایران کرده است و باید در باشگاه حاضر می شد و با ما به جلسه می نشست.

 

هعمچنین فرزاد مجیدی چند روز قبل در مصاحبه ای از مدیریت باشگاه استقلال انتقادات تندی کرد در همین راستا بخش حقوقی باشگاه استقلال به خواسته بهرام افشارزاده از وی شکایت کرده است.

 

افشارزاده در این خصوص نیز گفت گفت: فرزاد مجیدی برای استقلال زحمت کشید اما من از بخش حقوقی باشگاه خواسته ام علیه او شکایت کند و محکم به آن رسیدگی کند.

دیدگاه‌ها