کد خبر : 1341243 | 26 تیر 1395 ساعت 12:20 | 147.5K بازدید | 7 دیدگاه

با حضور مهاجم اوکراینی در تهران

چراغ قرمز پرسپولیس به طارمی چشمک زد!

با آغاز پروسه جذب مهاجم خارجی، بازگشت مهدی طارمی به جمع پرسپولیس منتفی به نظر می رسد.

چراغ قرمز پرسپولیس به طارمی چشمک زد!

 به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در اتفاقی عجیب راهی ترکیه شد تا در تیم ریزه اسپور به عنوان لژیونر به کار خود ادامه دهد، طی روزهای اخیر با انتشار پستی در صفحه شخصی اش این شائبه را به وجود آورد که در مسیر بازگشت زودهنگام به پرسپولیس قرار دارد. اما به نظر می رسد با آغاز پروسه جذب مهاجم خارجی که با حضور مهاجم اوکراینی متالیست استارت خورده این مساله  منتفی شده است.


ولادیمیر پریموف، مهاجم 30 ساله فصل گذشته متالیست، بازیکنی است که در حال حاضر به عنوان بازیکن مدنظر سرخپوشان مدنظر این تیم قرار گرفته است و گفته می شود مذاکرات برای ثبت قرارداد در کیف و در زمان حضور این تیم در اوکراین صورت گرفته است و آنها برای ثبت رسمی قرارداد در تهران حضور یافته اند.


در این ارتباط و در شرایطی که هواداران پرسپولیس در انتظار شنیدن خبر بازگشت طارمی بوده اند، از پرسپولیس خبر رسیده که این باشگاه تمایلی به این کار ندارد و خلف وعده طارمی را علت اصلی اسن مسئله می داند . همچنین  انتشار پستی از مهدی طارمی بعد از ثبت قرارداد با ریزه اسپور و استفاده از لحنی دور از انتظار خطاب به ترکاشوند به عنوان معاون اقتصادی این باشگاه و مسوولان نقل و انتقالات مسیر بازگشت آقای گل سابق را کاملا مسدود کرد.


این مسئله درشرایطی است که امروز برانکو ایوانکوویچ هم در مصاحبه با روزنامه گل اعلام کرده در تیمش برای طارمی جایی ندارد. البته اگر این مهاجم بوشهری موفق به فسخ قرارداد با ریزه اسپور بشود احتمال تغییر اوضاع وجود دارد ولی فعلا چراغ قرمز روشن است!

دیدگاه‌ها