کد خبر : 1341246 | 26 تیر 1395 ساعت 12:36 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

کارامان: نقل و انتقالات هنوز برای ما تمام نشده است

سرمربی ریزاسپور بی‌اطلاع از ماجرای طارمی

در شرایطی که در محافل داخلی موضوع بازگشت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر سرو صدای زیادی به راه انداخته باشگاه ترکیه ای هیچ موضعی در این قبال نگرفته است.

سرمربی ریزاسپور بی‌اطلاع از ماجرای طارمی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی یکی از خریدهای ایرانی باشگاه ریزاسپور طی چند روز گذشته بار دیگر به سوژه اصلی اطراف پرسپولیس تبدیل شد و بسیاری مدعی شدند این بازیکن در تلاش برای فسخ قرارداد با ریزاسپور و بازگشت زودهنگام به ایران است.


برخلاف سرو صداهای ایجاد شده در ایران مسئولان باشگاه ریزاسپور به هیچ عنوان این موضوع را جدی تلقی نکردند تا جایی که سرمربی این تیم در آخرین مصاحبه خود نه تنها هیچ اشاره ای به مهاجم ایرانی و احتمال جدایی اش نداشت بلکه با عصبانیت به موضوع دلالی حمله کرد و گفت:« متاسفانه در این سال ها فضا به گونه ای شده که باشگاه ها جیب دلالان را حسابی پرپول کرده اند چون بازیکنی که فصل قبل با 600 هزار یورو توسط همین دلالان به ما پیوست امسال حاضر بود با 300 هزار یورو برای ما بازی کند اما زیر بار نرفتیم».


حکمت کارامان همچنین با اشاره به نقل و انتقالات تصریح کرد:«هنوز در پست 8 و 10 دنبال جذب بازیکن جدید هستیم و بازار برای ما بسته نشده است . البته یکی از بازیکنان در این هفته ها خیلی ما را اذیت کرده و به دنبال شکایت از او به مراجع قانونی هستیم تا از حق و حقوق باشگاه دفاع کنیم اما در سایر موارد من کاملا از شرایط رضایت دارم و به تازگی هم اولین مرحله از اردوهای مان را پشت سر گذاشتیم».


این درحالیست که منظور حکمت کارامان از شکایت هیچ ارتباطی به مهدی طارمی ندارد چون رسانه های منتسب به باشگاه ریزاسپور غیبت های بدون هماهنگی خرید جدید باشگاه از غنا را دلیل عصبانیت کارامان توصیف کرده و مدعی شدند باشگاه به دنبال محروم کردن این بازیکن است.

دیدگاه‌ها