کد خبر : 1341411 | 26 تیر 1395 ساعت 23:24 | 175.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌صبرانه می‌خواهم برای پرسپولیس بازی کنم

طارمی: آماده مواجهه با هر سختی هستم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازگشت به پرسپولیس و جبران آنچه روی داد، هر سختی و مشکلی را به جان می‌خرم و از خدا می‌خواهم فرصت باشد تا این حوادث با اتفاقات خوبی که برای پرسپولیس رقم می‌خورد فراموش شود.

طارمی: آماده مواجهه با هر سختی هستم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بی‌صبرانه منتظر لحظه‌ای هستم که بار دیگر با پیراهن پرسپولیس و در کنار همبازیانم و دوستانم تمرین کنم و برای شروع فصل جدید آماده شوم. حال که باشگاه شرایط بازگشت مرا فراهم آورده است، از این بابت متشکرم و دنیایی از انگیزه‌ام تا آنچه اتفاق افتاد را جبران کنم.

 

 

وی ادامه داد: در این مدت اتفاقات بسیاری یکی پس از دیگری روی داد که برای من سخت و دشوار بود. در این میان ناراحتی هواداران بیشتر به این مساله دامن زد تا مصمم به بازگشت باشم. برای اینکه به پرسپولیس برگردم خودم را برای مواجهه با هر سختی و دشواری آماده کرده‌ام. احساسی که نسبت به این بازگشت دارم قوی‌تر از آن است که با عباراتی چون «خوشحالی» قابل توصیف باشد. از مدیریت باشگاه و دوستانی که کمک کردند تا بار دیگر با پرسپولیس باشم نیز تشکر می‌کنم.

 

 

بهترین و برترین گلزن لیگ ایران در دو فصل گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت بسیاری هواداران اخبار مربوط به بازگشت من را دنبال می‌کردند که از ابراز محبت‌های آنها ممنونم. همچنین احساسات گروه دیگر هواداران را درک می‌کنم و فقط از خدا می‌خواهم این فرصت را داشته باشم تا شرایطی پیش آید که در آینده همه این حوادث را با اتفاقات خوبی که برای پرسپولیس رقم می‌زنیم فراموش کنیم.

دیدگاه‌ها