کد خبر : 1341530 | 27 تیر 1395 ساعت 13:58 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

غلامپور:

کمتر بازیکنی مثل نکونام خداحافظی می‌کند

مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم ملی ایران اطمینان دارد جواد نکونام در عرصه مربیگری نیز موفق خواهد بود.

کمتر بازیکنی مثل نکونام خداحافظی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور در مورد شرایط نفت تهران گفت: همانند سال گذشته که نزدیک لیگ به صبا رفتیم در این فصل به نفت آمدیم ولی در هر صورت 12-10 روز است با بازیکنان تمرین خواهیم کرد و وضعیت بد نیست؛ روز به روز شرایط نفت بهتر می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد. تا بازی‌ها تیم آماده‌تر می‌شود و امیدواریم نتایج خوبی برای نفت رقم بخورد.


او با اشاره به وضعیت دروازه‌بان‌های نفت ابراز کرد: میلاد فراهانی و وحید شیخ‌ویسی دو دروازه‌بان خوبی هستند که در شرایط مطلوبی قرار دارند و با قدرت تمرین می‌کنند. می‌توانیم در مسابقات از هر دو نفر بهره ببریم و هر کدام در تمرینات بهتر بودند درون دروازه قرار دهیم. میلاد و وحید زحمات زیادی می‌کشند و با وجود این دو مشکل دروازه‌بان نخواهیم داشت.


مربی دروازه‌بان‌های نفت در مورد حضور میلاد فراهانی دروازه‌بان صبا در تیمشان عنوان کرد: مشکل خاصی برای اضافه شدن میلاد به نفت وجود ندارد؛ او اکنون با ما در حال تمرین است و فکر می‌کنم کار دریافت رضایت‌نامه‌اش از صبا نیز تمام شده باشد و برای ما بازی کند.


غلامپور با اشاره به خداحافظی جواد نکونام از فوتبال گفت: من و جواد در پاس هم‌بازی بودیم؛ او کاپیتان دوست داشتنی تیم ملی بوده و زحمات زیادی برای فوتبال فوتبال ایران کشیده است؛ هفت سال حضور در لالیگا داشته، مقابل بهترین بازیکنان جهان بازی کرده و به رئال گل زده است که این افتخارات کمی نیست.


او ادامه داد: درست است که خداحافظی جواد غریبانه صورت گرفت اما به خاطر حضورش در مرکز خیریه ارزشمند بود و قطعا به یادماندنی می‌شود؛ در دنیا کمتر کسی چنین کاری می‌کند ولی جواد آن را انجام داد و خیلی زیبا بود. از خداحافظی جواد همه ناراحت هستند و امیدوارم در صورت بازگشتش به عرصه مربیگری، مثل دوران فوتبالش موفق عمل کند.


مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم ملی اضافه کرد: جواد بازیکن باهوشی بوده و فکر می‌کنم در مربیگری هم اینطور باشد؛ هفت سال حضور در لالیگا و کاپیتانی تیم ملی تجربه بسیار زیادی برای یک بازیکن است؛ در عرصه مربیگری تا کسی روی نیمکت ننشیند عیارش مشخص نمی‌شود ولی جواد از آن دسته افرادی است که قطعا در مربیگری موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ها