کد خبر : 1341793 | 28 تیر 1395 ساعت 14:05 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی سهرابی: فدراسیون با من غرض‌ورزی شخصی دارد

غرض ورزی فدراسیون در انتخاب المپیکی ها!

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: در چهار مسابقه انتخابی نتایج من بهتر بود اگر این نظر براساس انتخابی‌ها بود که من بهترین بودم و اگر قرار بود این انتخابی براساس نظر کمیته فنی و پس از مسابقه تور چین باشد چرا قبل از تور چین انتخاب کردند؟

غرض ورزی فدراسیون در انتخاب المپیکی ها!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از نسیم آنلاین، مهدی سهرابی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان که سابقه سه دوره حضور در بازی‌های المپیک را دارد خط خورد و از لیست اعزامیان به بازی‌های المپیک ریو حذف شد.

 

سهرابی دراین خصوص گفت: اگر انتخاب بازیکنان المپیکی براساس مراحل و مسابقات انتخابی بود که خودشان تعیین کرده بودند پس چرا در پایان تور چین اسامی را اعلام نکردند.

 

وی افزود: به نظر من فدراسیون با من مهدی سهرابی غرض ورزی شخصی دارد.

 

وی ادامه داد: در چهار مسابقه انتخابی نتایج من بهتر بود اگر این نظر براساس انتخابی‌ها بود که من بهترین بودم و اگر قرار بود این انتخابی براساس نظر کمیته فنی و پس از مسابقه تور چین باشد چرا قبل از تور چین انتخاب کردند؟ به نظر من در این انتخاب کمیته فنی نقشی نداشته است و فدراسیون روی حرف خودش نیست.

 

ملی‌پوش با سابقه دوچرخه سواری ایران به نتایج دو مرحله مسشابقات لیگ و قهرمانی کشور و تور آذربایجان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات من و پورسیدی و معظمی نتایج خوبی به دست آوردیم و حتی ID کارت حضور در المپیک به نام ما سه نفر ثبت شده بود و حالا با این انتخاب فدراسیون نشان داد روی حرف خودش نیست.

 

وی به صحبت های سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در برنامه تلویزیونی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای سجادی در این برنامه به مثبت شدن تست دوپینگ یکی از دوچرخه سواران اشاره کردند. مگر فدراسیون از مسئولان قبلی گلایه نمی‌کرد که دوپینگ وجود داشته است پس چرا در این دوره اتفاق افتاد و سکوت می‌کنند؟

 

سهرابی با بیان این مطلب که با انتخاب بازیکنان مشکلی ندارد و برایشان آرزوی موفقیت می‌کند، گفت: من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم اما کار فدراسیون درست نیست. به نظر من مسئولان فدراسیون برای انتخابات فدراسیون چنین اقدامی می‌کنند.

دیدگاه‌ها