کد خبر : 1342121 | 29 تیر 1395 ساعت 15:10 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم نهایی تا پایان هفته سوم

نصرتی در لیست انتظار گسترش فولاد

مدافع باتجربه گسترشی ها به دلیل مشخص نبودن وضعیت بهبودی مصدومیتش، نامش به عنوان یکی از بازیکنان این تیم رد نشده است و گسترشی ها تا هفته سوم منتظر رسیدن این بازیکن خواهند ماند.

نصرتی در لیست انتظار گسترش فولاد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گسترش فولاد نام محمد نصرتی را وارد لیست نهایی خود نکرده است، این بازین که در دیدار دوستانه تیم های گسترش فولاد و سایپا و در روزهای پایانی سال 94 از ناحیه کشکک زانو به شدت دچار مصدومیت شد هنوز نتوانسته به آمادگی کامل برسد و به عنوان یکی از بازیکنان نهایی این تیم در لیگ شانزدهم لقب بگیرد.  


نصرتی که این روزها در تمرینات این تیم تبریزی شرکت می کند در این باره می گوید: هم به صورت اختصاصی و هم به همراه تیم تمرینات پرفشاری را انجام می دهم تا هرچه سریعتر بتوانم به شرایط بازی برسم، روند بهبودی ام خوب بوده اما هنوز به شرایط لازم نرسیده ام.


وی در مورد اینکه در لیست نهایی گسترشی ها برای لیگ شانزدهم خواهد بود گفت: فعلا نام من در لیست گسترش رد نشده است و دلیل آن هم نا مشخص بودن آمادگی کاملم است و من با تیم تمریناتم را ادامه می دهم و فعلا نیز برای وارد کردن اسم به لیست فرصت داریم و تا هفته سوم نسبت به وضعیت درمانی ام و اینکه اگر شرایطم مساعد باشد تصمیم نهایی نیز در این مورد گرفته خواهد شد .

دیدگاه‌ها