کد خبر : 1342437 | 30 تیر 1395 ساعت 14:47 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

دایی با مساوی به استقبال استقلال رفت

نفت تهران در آخرین بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ برتر به مساوی یک بر یک مقابل بادران تهران رسید.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی مثل فصل قبل جزء آخرین سرمربیانی بود که تیم خود را شناخت ولی با این حال خیلی زود کار جذب بازیکن را آغاز کرد و تمرینات تیمش حضور یافت تا عقب‌ماندگی بدنی و تاکتیکی شاگردانش را جبران کند.


دایی پس از هدایت نفت در نخستین بازی تدارکاتی برابر راه‌آهن به پیروزی یک بر صفر رسید اما دیروز در آخرین مسابقه پیش دیدار هفته اول فصل 96-95 به تساوی یک بر یک مقابل بادران رضایت داد تا مشخص شود تیم او برای فصل جدید هنوز به سطح آمادگی کامل نرسیده که تیم‌های لیگ یکی را شکست دهد.


مطمئنا دایی مثل دیگر تیم‌هایی که مرحله بدنسازی را دیر شروع کردند یا اصلا انجام ندادند، بیشتر کار خود را روی نخستین وقفه لیگ پس از هفته چهارم گذاشته است تا شاگردانش را به مرز آمادگی برساند؛ اتفاقی که سال گذشته در صبا رخ داد و تیم او توانست از هفته پنجم تا پایان دور رفت نتایج قابل قبولی کسب کند و به رده چهارم برسد.


دایی فصل گذشته یک مساوی و یک باخت برابر استقلال تهران داشت اما امسال با وجود دیر شروع شدن تمرینات تیمش امیدوار است در روزی که هواداران آبی‌ها در ورزشگاه آزادی نیستند بتواند لیگ را با موفقیت آغاز کند.

 

1127804

 

1127805

دیدگاه‌ها