کد خبر : 1342531 | 30 تیر 1395 ساعت 19:56 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیست خرید منصوریان؛ چند فیکس - چند ذخیره ؟

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشت و توانست بازیکنان خوبی جذب کند تا تیمی قدرتمند برای را روانه لیگ شانزدهم کنند.

لیست خرید منصوریان؛ چند فیکس - چند ذخیره ؟

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان در بازار تابستانه نقل و انتقالات شش بازیکن لیگ برتری و آرش افشین را به ترکیب خود اضافه کردند تا به ترمیم ترکیب خود بپردازند. در آستانه لیگ برتر با بررسی وضعیت بازیکنان تازه وارد استقلال احتمال حضور یا عدم حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی استقلال را بررسی می کنیم:

 

بختیار رحمانی


رحمانی پس از دوران عجیبی که در تراکتور داشت راهی استقلال شد تا آبی ها پس از جدایی جباری یک بازی ساز کامل را در اختیار داشته باشند. رحمانی بدون شک نه تنها یکی از بازیکنان اصلی استقلال در لیگ شانزدهم خواهد بود، بلکه به نظر می رسد با تاثیری که در فصل نقل و انتقالات داشت یکی از ستون های تیم منصوریان باشد.

 

فرشید باقری


فرشید یکی از جوانهایی بود که فصل گذشته زیر نظر علی دایی پیشرفت فوق العاده ای داشت و پیوستن او به استقلال در حالیکه این بازیکن در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت یکی از مهم ترین اتفاقات فصل نقل و انتقالات بود. باقری در تمرینات و بازی های دوستانه آبی ها نشان داده که ارزش ماجراجویی آبی ها در بازار تابستانه را داشته است و باقری یکی از بازیکنان اصلی آبی ها در لیگ شانزدهم است.

 

وریا غفوری


دفاع راست استقلال در لیگ شانزدهم در بازی های پیش فصل زوج موفقی را با حیدری تشکیل داده است. منصوریان با شناختی که از غفوری داشت او را به استقلال آورد تا آبی ها در فصل جاری یک زوج طلایی را در سمت راست خود تجربه کنند. غفوری و حیدری انتخاب های اول منصوریان در سمت راست زمین هستند که می توانند در نتیجه گیری آبی ها تاثیر زیادی داشته باشند.
 

کاوه رضایی


هر چند منصوریان پیش از این مدعی شده بود که در حضور شهباززاده و رضایی می خواهد از دو بازیکن در خط حمله خود استفاده کند اما حالا با جدایی شهباززاده مطمئنا تغییر سیستم خواهد داد و کاوه رضایی تک مهاجم استقلال در لیگ شانزدهم است. رضایی برای حضور در ترکیب اولیه استقلال کار دشواری پیش روی دارد و مطمئنا شماره 9 جدید استقلال، بازیکن هدف آبی ها در لیگ شانزدهم است.

 

علی قربانی


سرمربی آبی ها از ابتدا قربانی را برای ترکیب اصلی استقلال جذب نکرد. قربانی مهاجمی بلند زن در تیم منصوریان است که می تواند در بازی های سخت استقلال در زمین های نا مطلوب لیگ برتر گره گشای استقلال باشد. قربانی گزینه اصلی منصوریان برای حضور در خط حمله استقلال نیست اما می تواند در حضور های پر تعداد خود به عنوان بازیکن تعویضی ارزش های خود را اثبات کند.


محمد حسین کنعانی زادگان


دفاع خوزستانی استقلال هر چند با جنجال زیادی راهی استقلال شد اما برای رسیدن به ترکیب استقلال راه دشواری دارد. منصوریان توجه ویژه ای به زوج رابسون و مگویان در ترکیب اصلی خود دارد و شکل تمرینات استقلال نشان می دهد که این بازیکن انتخاب سوم منصوریان برای حضور در ترکیب اولیه استقلال است.

 

آرش افشین


هر چند افشین به عنوان سهمیه لیگ برتری به استقلال نیامده است اما نباید اسم و سابقه او در فصول گذشته را فراموش کرد. افشین با توجه به دوری شش ماهه از مسابقات پیش از شروع فصل در شرایط مطلوب خود نیست و انتخاب منصوریان برای حضور در ترکیب اولیه آبی ها نخواهد بود اما سرمربی استقلال در روزهای سخت و بازی های فشرده نیم فصل دوم حساب ویژه ای بر روی شاگرد قدیمی خود بازکرده است و افشین می تواند در نیم فصل دوم برگ برنده استقلال باشد.

دیدگاه‌ها