کد خبر : 1342867 | 01 مرداد 1395 ساعت 14:19 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

چه شد که گومس به جای رئال به بارسلونا رفت؟

آندره گومس به بارسلونا پیوست، خبری که به خصوص هواداران رئال مادرید را شوکه کرد؛ چرا که ستاره پرتغالی را به تیم خود نزدیک تر می دیدند.

چه شد که گومس به جای رئال به بارسلونا رفت؟

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین گزینه های خرید رئال مادرید در چرخشی عجیب به بارسلونا پیوست. رئال قصد داشت با گومس، خط میانی خود را تقویت کند اما حالا باید بازی های او در تیم رقیب را به تماشا بنشیند. بارسلونا البته اولین تیمی بود که به جذب گومس علاقه نشان داد. انریکه او را در لیست خرید خود گذاشته بود و مدیر ورزشی بارسا نیز از مدت ها قبل ضمن تمجید از او، گومس را بازیکنی کاملا متناسب با سبک بازی بارسلونا می دانست.

 

1128170

 

بارسلونا ابتدای تابستان پیشنهادی 35میلیون یورویی به والنسیا ارائه داد اما وقتی پیشنهاد 50 میلیونی رئال مادرید رسید، پروسه پیوستن گومس به بارسا نیز متوقف شد. در آن مقطع، رئال مادرید اطمینان داشت که خامس را با رقم 85 میلیون یورو به فروش خواهد رساند چراکه این ستاره کلمبیایی پس از پایان فصل به اطلاع مدیریت باشگاه رسانده بود که قصد ترک رئال را دارد.

همه چیز روند عادی خود را طی می کرد تا اینکه صبح روز گذشته خامس از طریق ژرژ مندس، مدیر برنامه هایش اطلاع داد که قصد ماندن در رئال را دارد و می خواهد برای به دست آوردن جایگاه سابقش بجنگد. خبری شوکه کننده برای مدیران رئال چون آنها قصد داشتند تنها در صورت وجود یک جای خالی در فهرست رئال، اقدام به جذب گومس کنند و حالا با تغییر عقیده خامس، انتقال گومس نیز منتفی می شد.

 

1128091

 

بارسلونا از همین مساله استفاده کرد و شب گذشته در چشم به هم زدنی گومس را به خدمت گرفت. بارتومئو ابتدا با خود بازیکن به توافق رسید. گومس که بیم از دست رفتن شانس حضور در یک تیم بزرگ را می دید، خیلی زود به پیشنهاد بارسا پاسخ مثبت داد. توافق با والنسیا نیز کمتر از یک ساعت طول کشید و ساعت 23.30 به وقت محلی، خبر رسمی شدن انتقال گومس به باسا تایید شد.

35 میلیون یورو بعلاوه 20 میلیون یورو بر اساس یکسری بندهای خاص، رقم این انتقال عنوان شده است. مارتین مونتویا و کریستیتن تیو نیز احتمالا از بارسا به والنسیا خواهند پیوست تا یکی از عجیب ترین انتقال های چند سال اخیر لالیگا صورت گرفته باشد.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها