کد خبر : 1342907 | 01 مرداد 1395 ساعت 17:34 | 78.4K بازدید | 0 دیدگاه

برد پرگل دورتموند مقابل من یونایتد

دورتموند 4-1 یونایتد؛ نیش زنبور روی تن "مو"

دیدار تیم های منچستریونایتد و بروسیا دورتموند لحظاتی پیش با نتیجه 4-1 به سود زردپوشان دورتموند خاتمه یافت تا آقای خاص اولین شکست خود در یونایتد را تجربه کند.

دورتموند 4-1 یونایتد؛ نیش زنبور روی تن "مو"

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و منچستریونایتد از سری رقابت های تابستانی چمپیونزکاپ، در ورزشگاه شانگهای چین به مصاف هم رفتند. این بازی از حیث برخورد دوباره مخیتاریان، خرید جدید یونایتد با هم تیمی های سابقش در دورتموند جذابیت های خاص خود را داشت.

مورینیو تیمش را با بازیکنانی چون جانستون، شاو، بیلی، مخیتاریان، جونز، لینگارد، بلیند، والنسیا، دیپای و ماتا به زمین فرستاده بود و در دورتموند نیز چهره های شاخصی چون وایدنفلر، اشملزر، روده، اوبامیانگ، کاسترو، راموس، کاگاوا و... حضور داشتند.

 

بازی با میدان داری دورتموند آغاز شد و زردپوشان نشان دادند که از آمادگی ذهنی و بدنی بهتری نسبت به شیاطین سرخ برخوردار هستند. خلق یکی دو موقعیت البته نه چندان جدی، مقدمه ای بود برای پیش افتادن دورتموندی ها در دقیقه 23 بازی.

 

شاگردان توخل دقیقه 23 مزد برتری خود را گرفته و به گل رسیدند. خطای بلیند روی کاسترو یک ضربه آزاد نصیب دورتموند کرد. اوبامیانگ پشت توپ قرار گرفت و آن را به درون محوطه جریمه یونایتد ارسال کرد که طی یک فعل و انفعال توپ به کاسترو رسید و او توانست گل اول بازی را به ثمر برسند.

 

1128234

 

دقیقه 36 نیز دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه را اوبامیانگ به راحتی تبدیل به گل کرد تا برتری زردپوشان آلمانی دو برابر شود. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید. اوبامیانگ برترین بازیکن دورتموند در نیمه اول بود و نشان داد که چرا تیم های بزرگ اروپایی حاضرند برای جذب او مبالغ کلانی بپردازند.

 

بازی در نیمه دوم نیز گرم و جذاب دنبال شد. در حالیکه یونایتد سعی داشت فاصله را کمتر کند این دورتموند بود که به گل سوم خود نیز دست یافت تا حاضران در ورزشگاه را شگفت زده کند. دقیقه 57، عثمان دمبله، خرید جدید دورتموند با یک حرکت خوب و جاگذاشتن روخو و لوک شاو، موفق شد گل زیبایی به ثمر برساند و حساب کار را 3-0 کند. دمبله با نمایش امروز خود نشان داد که دورتموند یک خرید هوشمندانه دیگر انجام داده است.

 

 

1128232

 

 

دو دقیقه بعد، مخیتاریان روی پاس راشفورد موفق شد به تیم سابق خود گلزنی کرده و فاصله را به دو گل کاهش دهد. این پایان کار نبود و دورتموند دقیقه 86 توانست گل چهارم را نیز به ثمر برساند.

 

کاسترو که گل اولش تقریبا اتفاقی بود، در صحنه گل چهارم عالی عمل کرد و با شوتی از راه دور موفق شد رومرو را مغلوب کرده و حساب کار را 4-1 کند. نتیجه ای که تا پایان کار نیز باقی ماند. یونایتد که در بازی دوستانه اول خود با مورینیو 2-0 ویگان را شکست داده بود، این بار 4-1 به دورتموند باخت. مورینیو سال 2013 با رئال نیز 4-1 به دورتموند باخته بود تا تاریخ برای او تکرار شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها