کد خبر : 1345312 | 10 مرداد 1395 ساعت 15:48 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

باقریان: دوستانه با حاج‌صفی توافق کردیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جلسه‌مان با حاج‌صفی دوستانه بود و ما احساس نکردیم که واقعا چه مسائلی رد و بدل شد هر چند اختلاف نظر آنچنانی هم نبود.

باقریان: دوستانه با حاج‌صفی توافق کردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اصغر باقریان با بیان اینکه سرانجام قرارداد یکساله‌ای را با حاج‌صفی امضا کردیم در مورد اینکه چرا جلسه امروزش زمان طولانی به طول انجامید، گفت: یکسری صحبت‌ها در رابطه با بحث‌های هماهنگی داشتیم. اتفاقا خیلی هم طول نکشید و ما از 12و نیم بحث اصلی را شروع کردیم.

 

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود حاج‌صفی مطالبات قبلی‌اش را می‌خواسته، گفت: خیلی از مسائل به آن شکلی که در بیرون مطرح می‌شد، نبود. جلسه دوستانه بود و ما احساس نکردیم که واقعا چه مسائلی رد و بدل شد هر چند اختلاف نظر آنچنانی هم نبود. 

 

باقریان در مورد اینکه حاج‌صفی چه زمانی بازی خواهد کرد، گفت: کارهای بعدی او از مجاری قانونی پیگیری می‌شود. هر چند که احسان از پس فردا در تمرینات حاضر می‌شود. 

 

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد نوروزی با این تیم فسخ خواهد شد، گفت: باید تکلیف سربازی این بازیکن مشخص شود. ما مکاتباتی را با نظام وظیفه کرده‌ایم و اگر کار او درست نشود قراردادش فسخ می‌شود.

 

وی در مورد وضعیت عقیلی گفت: انشاءالله از تهران برگردیم این موضوع را بررسی می‌کنیم و تکلیف را روشن خواهیم کرد.

 

باقریان در مورد انتقادات سیدجلال حسینی تاکید کرد: این موضوع زمان من نبوده و اطلاعات دقیقی از آن ندارم. باید اسناد آن را ببینم و نمی‌توانم ندیده اظهار نظر کنم. این موضوع تا به حال در مجموعه باز نشده بود و اولین بار است آن را می‌شنوم. اما باید حرمت‌ها و حریم همدیگر را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها