کد خبر : 1345346 | 10 مرداد 1395 ساعت 17:56 | 120.2K بازدید | 4 دیدگاه

رابسون سورپرایز دفاع چپ

ترکیب استقلال برای بازی مقابل قهرمان

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال ترکیب 11 نفره استقلال برای مسابقه مقابل اهوازی ها را انتخاب کرد.

ترکیب استقلال برای بازی مقابل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال برای اینکه کمربند خط دفاعی خود را محکم کند و بتواند به بهترین شکل حملات زهردار استقلال‌خوزستان را کنترل کند ترجیح داده از یک بازیکن ذاتا دفاع وسط در پست دفاع چپ خود استفاده کند. در ترکیبی که علیرضا منصوریان برای این بازی راهی میدان می‌کند،رابسون در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت و و هرائر مگویان هم در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج خط دفاع وسط استقلال را تشکیل می‌دهد. نکته جالب این است که منصوریان به جز این تغییر و البته حضور مهدی رحمتی در درون دروازه سایر بازیکنان خود را نسبت به بازی با نفت دست نخورده گذاشته است تا این بازیکنان بتوانند با هماهنگی بیشتر به دنبال 3 امتیاز بازی با استقلال‌خوزستان باشند.


شاید دلیل اینکه منصوریان ترجیح داده یک بازیکن دفاع وسط را در پست دفاع چپ استفاده کند، این باشد که وریا غفوری بتواند با خیال راحت‌تر در حملات استقلال شرکت کند و بازیکنانی که در خط دفاع می‌مانند بتوانند جلوی ضدحملات خطرناک رحیم زهیوی یا سایر عناصر خط حمله استقلال‌خوزستان را بگیرند.

 

 ترکیب استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، هرایر مگویان، محمد حسین کنعانی زادگان، رابسون، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، کاوه رضایی و خسرو حیدری.

 

1130453

دیدگاه‌ها