کد خبر : 1345403 | 10 مرداد 1395 ساعت 20:32 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکنان ما تماشاگران ‌ما هستند

دست نشان :گرما انرژی تراکتور را می‌گیرد

نادر دست‌نشان و تیم صنعت نفت در دومین دیدار لیگ شانزدهم در آبادان به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهند رفت.

دست نشان :گرما انرژی تراکتور را می‌گیرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  نادر دست‌نشان سرمربی صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد شرایط تیم صنعت نفت و حریفش تراکتورسازی تبریز صحبت کرده است.

 

تراکتور برای قهرمانی بسته شده است
هفته گذشته بازی خوبی برابر صبا انجام دادیم و اگر در نیمه دوم باهوش‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم. این اولین بازی‌ است که میزبان هستیم و امیدوارم در این بازی خانگی با حمایت هوادارانمان بتوانیم اولین برد‌مان را در لیگ برتر کسب کنیم.  تراکتورسازی برای قهرمانی بسته شده است و کار سختی برابر این تیم داریم.


تراکتورسازی هم در زمین و هم در هوا خطرناک است
تراکتورسازی در گذشته قهرمانی را در روزهای آخر از دست داده و امسال با جذب بازیکنان اسم و رسم‌دار عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است. این تیم در خط حمله بازیکنان توانمندی دارد و هم روی زمین و هم روی هوا بسیار خطرناک هستند.

 


قطعا به دنبال پیروزی هستیم
به نتیجه هفته قبلی تیم حریف نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم بازی سختی برابر تیم پرمهره تراکتورسازی داریم اما ما هم نفت آبادان هستیم و بهترین بازیکنان ما تماشاگران‌مان هستند و با انرژی و گرمای زیادی که از آنها می‌گیریم، قطعا به دنبال پیروزی هستیم.

 


چند بازیکن مصدوم داریم
بازیکن کره‌ای دچار مصدومیت است اما مشکلش خیلی خاصی نیست. عقیل اعتمادی عضله‌اش کشیده شده است و احتمال حضورش در این بازی ضعیف است. شادکام هم در بازی با صبا مصدوم شد ولی سایر نفرات را در اختیار داریم.

 


هنوز ویزای بازیکن برزیلی نرسیده است
آی تی سی بازیکنان کره‌ای و نیجریه‌ای ما رسیده است و در صورت آمادگی از این دو بازیکن استفاده خواهیم کرد اما هنوز ویزای بازیکن برزیلی ما هنوز صادر نشده است.

 


از تراکتور سازی شناخت خوبی داریم
شناخت لازم از حریف را داریم و روی نوع و آرایش تیمی تراکتورسازی هم کار کرده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم با آمادگی کامل برابر این تیم قرار بگیریم.

 


با بازیکنان خارجی از نظر مالی به توافق نرسیدیم
ما بازیکنان خارجی را رد نکرده‌ایم بلکه از نظر مالی به توافق نرسیده‌ایم. بازار نقل و انتقالات میدانی برای تیم‌های دارا و ندار است و تیم‌هایی که از نظر مالی توانمند هستند می‌توانند بازیکن جذب کنند.

دیدگاه‌ها