کد خبر : 1345529 | 11 مرداد 1395 ساعت 09:51 | 54K بازدید | 5 دیدگاه

سانترهایی که هر لحظه بوی گل می دهد

خسرو استقلالی‌ها را امیدوار کرد

با وجود این که استقلال مقابل هم نام خوزستانی باخت اما درخشش هافبک ملی پوش و با تجربه آبی ها امیدواری را به طرفداران این تیم بازگرداند که شاهد فصل خوبی از این مهره کلیدی باشند.

خسرو استقلالی‌ها را امیدوار کرد

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال مدت طولانی بود که از روزهای خوب خود فاصله داشت و طرفداران در حسرت سانترها و پاس گل های او باقی مانده بودند. بازیکنی که در چند فصل گذشته بنا به آمار بیشتر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود حالا فصل را با دو بازی نسبتا خوب به خصوص در اهواز آغاز کرد بلکه دوباره روزهای اوجش را نشان دهد.


دیشب تک گل استقلال در حالی وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی شد که روی سانتر دقیق خسرو و با ضربه سر کاوه رضایی به ثمررسید ضمن این که علاوه بر این پاس حیدری بارها از جناح راست هجوم برد و با حرکت های تکنیکی و پا به توپ های خود باعث آزار و اذیت استقلالی های خوزستان شد. حتی در یک صحنه او می توانست دومین پاس گل را نیز به نام خود ثبت کند اما درخشش گلر برزیلی روی سانتر و ضربات متوالی استقلالی ها مانع این اتفاق شد.


شکست دیشب شاید در نگاه اول ناامیدی طرفداران استقلال را در پی داشت اما بازی درخشان خسرو حیدری به عنوان ستون تهاجمی این تیم کمی از نگرانی ها کاست تا باز هم سانترهای این بازیکن که هر یک بوی گل می داد به داد استقلال در طول فصل برسد.

دیدگاه‌ها