کد خبر : 1345611 | 11 مرداد 1395 ساعت 13:15 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی با دندان شکسته از ایران می‌رود؟

پرونده بازیکن ایرانی - دانمارکی سپاهان پیش از آنکه او فرصت بازی برای این تیم را پیدا کند با یک مصدومیت تلخ بسته شد.

نوروزی با دندان شکسته از ایران می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایمنا، درست در آستانه شروع لیگ بود که خبر رسید دنیل نوروزی به خاطر مشکلات نظام وظیفه قادر به همراهی سپاهان نیست. در آستانه دیدار دوم سپاهان در لیگ هم زمزمه‌هایی به گوش رسید مبنی بر اینکه مدارک ارائه شده از طرف این بازیکن مورد قبول واقع نشده است و احتمال دارد که او از لیست سپاهان کنار گذاشته شود.


آنچه جنبه گمانه‌زنی داشت با اظهارات روز گذشته عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت قطعیت پیدا کرد و معلوم شد که باشگاه اصفهانی به خاطر مشکلات سربازی قید نوروزی را زده است و با جذب احسان حاج‌صفی از نظر فنی هم دیگر نیاز مبرمی به او ندارد.


کنار گذاشته شدن نوروزی از لیست سپاهان از این جهت جالب است که این بازیکن ایرانی- دانمارکی قبل از شروع فصل و پیش از آن کیفیتش در جریان مسابقات لیگ از حیث فنی مشخص شود در حین تمرینات بدنسازی پیش فصل به شدت آسیب دید. این اتفاق تلخ و تبعات بعد از آن باعث شد تا دنیل نیامده در کانون توجهات قرار بگیرد.


به این ترتیب، پرونده حضور نوروزی در سپاهان با تجربه یک مصدومیت شدید و بدون انجام بازی برای این تیم بسته شد. حال باید دید که این بازیکن دوملیتی به دانمارک بازمی‌گردد یا برای ماندن در فوتبال ایران جذب تیم‌های نظامی می‌شود.

دیدگاه‌ها