کد خبر : 1345722 | 11 مرداد 1395 ساعت 19:28 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع استقلال کمپانی اشتباه (آنالیز تصویری)

اشتباهات فردی پی در پی سازمان دفاعی آبی ها در دومین دیدار لیگ شانزدهم نیز پایه گذار شکست این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در حالی در دو دیدار ابتدایی خود در کسب اولین سه امتیاز ناکام بوده است که در این ناکامی اشتباهات فردی و عدم تمرکز بازیکنان استقلال موضوعی تاثیر گذار است. استقلال در دیدار ابتدایی خود با وجود عملکردی نامناسب بر روی یک اشتباه فردی تنها گل بازی را دریافت کرد تا اولین سه امتیاز را از دست دهد.

 


اشتباهات استقلال اما در دیدار هفته دوم نیز افزایش چشم گیری داشت تا شاگردان منصوریان در کسب اولین برد خود همچنان ناکام باشند.


گل اول:
در صحنه گل اول استقلال خوزستان ضربه اول میثم دورقی را رحمتی به خوبی دور کرد اما اشتباهات سه مدافع استقلال به کمک بیت سعید آمد تا گل اول دیدار به ثمر برسد. وریا غفوری با سر توپ بیت سعید به آسانی از جریان بازی حذف می شود و پس از آن کنعانی زادگان با تکلی مبتدیانه باعث تغییر در مسیر توپ می شود تا رابسون برزیلی در اولین حضور خود در استقلال در حالی که به آسانی می توانست توپ را از روی خط بازگرداند، با ضربه ای عجیب ضربه را وارد دروازه استقلال کند.

 

 

 

 


دقیقه 41:
دو بازیکن استقلال خوزستان در صحنه ای مانند گل اول این تیم به شکلی آزادنه در حضور ابراهیمی، حیدری و غفوری به پاس کاری پرداختند و پس از رد و بدل کردن چند پاس به مانند صحنه گل اول با ارسال پاس نهایی به پشت محوطه جریمه استقلال دیگر هافبک این تیم را در موقعیت شوت زنی قراردادند که این ضربه بر خلاف ضربه ای که در صحنه گل اول پایه گذار گل بود، به اوت رفت.

 


 

دقیقه 55:
ضربه سر ناشیانه کنعانی زادگان به پشت محوطه جریمه در حالی که فرشید باقری و امید ابراهیمی در این منطقه از زمین حضور ندارند، باعث می شود تا هافبک استقلال خوزستان در یک موقعیت مناسب شوت زنی قرار بگیرد. در این صحنه در کنار اشتباه بچه گانه کنعانی زادگان، عدم پوشش مناسب ابراهیمی و باقری که در صحنه گل دوم استقلال خوزستان نیز تکرار می شود، نکته ای قابل توجه است.
 

 

 

گل دوم استقلال خوزستان:
حرکت در عرض بازیکنان استقلال خوزستان در دقیقه 83 بازی با پاس خوب به مرکز زمین همراه می شود. در این صحنه فضای مشخص شده در جلوی خط دفاعی استقلال اتفاقی است که در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز خوزستانی ها به استفاده از آن اصرار داشتند.

 


 

 بازیکن استقلال خوزستان بر خلاف دیگر دقایق در این لحظه اقدام به شوت زنی نمی کند تا رابسون دفاع وسط استقلال برای پوشش این منطقه از پست خود خارج شود. با پاس هافبک استقلال خوزستان رابسون که خط دفاعی را ترک کرده است از جریان بازی خارج می شود تا مهاجمان استقلال خوزستان به راحتی در موقعیت تک به تک قرار گیرند و به مانند گل اول با استفاده از ریباند گل سه امتیازی خود را به ثمر برسانند.
 

 

دیدگاه‌ها