کد خبر : 1345837 | 12 مرداد 1395 ساعت 00:57 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن فعلی تیم ملی 23 اشکال دارد

رئیس فدراسیوم فوتبال ایران از مراحل انجام فسخ قرارداد با شرکت جیووا که پیراهن تیم ملی را قرار بود تامین کند خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد انتقادات به البسه تیم ملی گفت: قراردادی سه ساله با جیووا بستیم که البسه تیم اول فوتبال بزرگسالان را رایگان دهد و دیگر تیم‌های ملی را با 90 درصد تخفیف ارائه کند. قیمت‌های آنها بسیار بالا است و من هم معتقد هستم که جیووا می‌تواند با همان 10 درصد پولی که از ما می‌گیرد هزینه‌هایشان را تامین کنند.

 

او ادامه داد: کی‌روش و بازیکنان تیم ملی 23 مورد ایراد به پیراهن تیم ملی گرفتند. قرارداد ما با جیووا اینگونه بود که البسه در بازی‌های سرد و مرطوب، گرم و مرطوب، گرم و خشک و سرد و خشک کیفیت داشته باشد اما اینگونه نبود؛ برای مثال یک لیوان آب روی پیراهن جیووا ریختیم که آن را زرد رنگ کرد و برای ما عجیب بود! این ایرادها را به جیووا گفتیم.


تاج خاطرنشان کرد: تمام ایرادات به پیراهن تیم ملی وجود دارد. جلسات متعددی با بردبار که شریک ایتالیایی جیووا در ایران هست برگزار کردیم که 23 مورد اشکال را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم.


رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به دریافتی‌شان از جیووا گفت: آنها 50 هزار دلار به فدراسیون فوتبال دادند و بیش از یک میلیون دلار هم چک دریافت شده است اما با این حال گفته بودیم اگر ایرادات ما و کادر فنی تیم ملی رفع نشود، اقدام دیگری خواهیم کرد. گفته بودیم پیراهن تیم ملی خنک کننده داشته باشد در حالی که اصلا اینطور نیست.


او یادآور شد: با شرکت آدیداس صحبت‌هایی کردیم و آنها پیشنهادات یک میلیون دلاری دادند که برای تا این اندازه لباس رایگان دهیم ولی باید یک میلیون دلار هم لباس بخرید.

 

تاج در خصوص تولید لباس جیووا در تهران و شیراز گفت: اینطور هم هست اما برخی از لباس‌ها را نیز از گمرک تحویل گرفتیم. من این قرارداد را با جیووا نبستم و منتقد آن هستم ولی ما مدعی هستیم می‌توانیم آن را فسخ کنیم. مراحل قانونی فسخ انجام شده و نگرانی برای تامین پیراهن‌های تیم ملی نداریم. قرار است با کادر فنی تیم ملی نیز به نتایجی دست پیدا کنیم.


او در پاسخ به این سوال که برای بازی با قطر چه تصمیمی گرفته شده است، اذعان کرد: حتما جیووا نمی‌تواند پیراهن تیم ملی را برای بازی با قطر تامین کند و خودمان پیراهن مناسب تامین می‌کنیم.


تاج ابراز کرد: اگر جیووا همه 23 اشکال را بتواند رفع کند و بهترین کیفیت را به ما بدهد همکاری می‌کنیم. کیفیت، دوخت، برند و وضعیت خنک کننده لباس اهمیت دارد که باید اصلاح شود. من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گویم وقتی به این قرارداد وارد شدیم با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جلسه داشتیم که جمع بندی ما این بود که جیووا کیفیت لازم را ندارد. نگرانی پیراهن تیم ملی برای بازی مقابل قطر و سه مسابقه مقدماتی جام جهانی وجود نداشته باشد.


او در خصوص عدم تغییر در کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون گفت: رئیس کمیته بازاریابی مهندس عابدینی شده ولی کادر جدید هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها