کد خبر : 1345920 | 12 مرداد 1395 ساعت 12:04 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

امیدوارم آخرفصل حسرت این 4 امتیاز را نخوریم

کیانی: هوری مثل یاشین توپ می‌گرفت

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در بازی های آینده جبران می کند و به صدر جدول برمی گردد.

کیانی: هوری مثل یاشین توپ می‌گرفت

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما در این بازی عالی بازی کردیم. عملکردمان فوق العاده بود. با وجود گرمای شدید هوای آبادان توانستیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم و موقعیت های خوبی را به دست آوریم که به سادگی آنها را از دست دادیم.


وی ادامه داد: باید به حسن هوری دروازه بان صنعت نفت آبادان تبریک می گویم. او دیروز مثل لئو یاشین دروازه بان افسانه ای فوتبال روسیه همه توپ ها را می گرفت و کسی جلودارش نبود. اگر او درون دروازه صنعت نفت نبود، ما راحت 5، 6 گل می زدیم.


کاپیتان تراکتورسازی درباره 4 امتیاز هدر رفته در دو بازی اخیر تاکید کرد: واقعا حیف شد که این دو امتیاز را از دست دادیم. امیدوارم آخر فصل حسرت این دو امتیاز را نخوریم. باید بتوانیم در آینده جبران کنیم و به صدر جدول برسیم. امسال شرایط خوبی داریم و هدفمان این است موفق باشیم.


کیانی درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: تمام هدفمان این است که امسال قهرمان شویم. اگر جز این باشد، باید به این تیم شک کنیم. انشاءالله در آینده روی نوار برد می افتیم و به چیزهایی که می خواهیم، می رسیم.


وی در پایان درباره با پیکان افزود: کاش می‌شد این بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شود. به هر حال ما دوست داریم از امتیاز میزبانی مان بهترین استفاده را انجام دهیم. باید بتوانیم مقابل پیکان عملکرد خوبی بر جای بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها