کد خبر : 1346232 | 13 مرداد 1395 ساعت 14:01 | 14.6K بازدید | 5 دیدگاه

تیم مشکل فنی ندارد

نوازی: استقلال با یک شکست کوچک نمی‌شود

محمد نوازی مربی فصل گذشته استقلال از علیرضا منصوریان حمایت قاطعانه‌ای می‌کند و این در حالی است که بسیاری از پیشکسوتان استقلال از او انتقاد کرده‌اند.

نوازی: استقلال با یک شکست کوچک نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نوازی درمورد شکست استقلال مقابل هم‌نام اهوازی و گرفتن فقط یک امتیاز در دو بازی  گفت: من از استقلال حمایت می‌کنم و نباید فراموش کرد که لیگ تازه شروع شده است. استقلال در بازی دوم عملکرد بهتری داشت و این را هم در نظر بگیرید که کار این تیم در گرمای 50 درجه اهواز سخت بود. با این حال استقلال در دقایقی از بازی عملکردخوبی داشت و از فرصت‌ها استفاده کرد. البته فراموش نکنید که استقلال خوزستان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در حد قهرمان لیگ بازی کرد.


او ادامه داد: استقلال کمی ناهماهنگ است، ولی شرایط بدنی این تیم نسبت به هفته اول بهتر شده بود. من از استقلال و علیرضا منصوریان حمایت می‌کنم، منصوریان یک استقلالی است و کادر فنی استقلال دوستان ما هستند. هواداران باید صبور باشند و از تیمشان حمایت کنند. اعتقاد من این است که انتقاد برخی پیشکسوتان از استقلال مغرضانه است و بهتر است آنها از تیمشان حمایت کنند.


نوازی درمورد اینکه استقلال از لحاظ فنی چه ایرادهایی دارد، گفت: استقلال مشکل فنی ندارد. تمامی بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شده‌اند، در تیم‌های خودشان جزو بهترین‌ها بودند. آنها باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن می‌کنند. متأسفانه بعضی‌ها یک یا دو سال پیراهن استقلال را بر تن کردند و در روزنامه‌ها طوری صحبت می‌کنند که انگار 10سال در استقلال بوده‌اند. هر بازیکنی که به این تیم می‌آید باید بداند در چه جایگاهی قرار دارد.


او در پایان گفت: خیلی‌ها با شکست استقلال اشک می‌ریزند و با بردهای این تیم خوشحال می‌شوند. استقلال تیمی نیست که با یک شکست بزرگی خودش را از دست بدهد و کوچک شود، فقط بازیکنان باید بدانند که هواداران همیشه نگران هستند و وظیفه اصلی آنها این است که هواداران را خوشحال کنند.

دیدگاه‌ها