کد خبر : 1346257 | 13 مرداد 1395 ساعت 15:18 | 41K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از فسخ قرارداد با استقلال

طالب‌لو با فولاد توافق کرد

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال امروز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

طالب‌لو با فولاد توافق کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب‌لو بعد از مدت‌ها حرف و حدیث امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان قراردادش را با استقلال فسخ کرد تا در صورت توافق نهایی در فصل جاری با پیراهن فولاد به میدان برود.

  طالب‌لو فصل گذشته با پیراهن استقلال فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرد و با تصمیم علیرضا منصوریان در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفت. موضوع طولانی شدن فسخ قرارداد طالب‌لو به این دلیل بود که این دروازه‌بان حاضر نبود بدون تسویه حساب قراردادش را با این باشگاه فسخ کند.

طالب‌لو برای بازی با فولادخوزستان با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده است. طالب‌لو پیش از این هم سابقه بازی در تیم‌های جنوبی را دارد، این دروازه‌بان در لیگ یازدهم در شاهین بوشهر به میدان رفت و البته خاطرات خوشی از این تیم نداشت چراکه حضور در جمع بوشهری‌ها باعث مصدومیت طولانی مدت این بازیکن شد. قرار است به زودی طالب لو به اهواز برود و قراردادش را امضا کند.

فولاد خوزستان اکنون دو دروازه بان به نام های مهرداد طهماسبی و احسان مرادیان دارد که با آمدن وحید طالب لو جنگ برای گلر اول شدن بیش تر خواهد شد. طالب لو با تجربه می تواند درون دروازه تیم نعیم سعداوی خود را احیا کند.
پیش از این قرار بود طالب لو به صنعت نفت آبادان برود که با آمدن عقیل اعتمادی این انتقال منتفی شد و حال قرار است طالب لو با تیم دیگر خوزستانی قرارداد امضا کند.

دیدگاه‌ها