کد خبر : 1346492 | 14 مرداد 1395 ساعت 14:46 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان: استقلال تیم بزرگی است

سرمربی صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد بازی با استقلال در آزادی بسیار سخت است.

دست نشان: استقلال تیم بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:


استقلال تیم بزرگی است. استقلال قطعا خودش را برای برد آماده کرده است ولی ما آماده‌ایم و ضمن احترام به ساتقلالف مطمئنم که جوانان نفت با تمام توان خود برای بهتر نشان دادن ویژگی‌هایشان تلاش می کنند.

 

تحلیل از نفت آبادان در دیدارهای اولیه؟


ما در دو فاز دفاعی و تهاجمی تا اینجا کار خیلی موفق بوده‌ایم و با اضافه شدن بازیکنان دیگرامان بهتر هم می‌شویم. ما امیدواریم در تعطیلی لیگ بهتر شویم. همچنین به دنبال جذب یک مهاجم هستیم تا مشکلات را حل کنیم. نکته مهمی که بازیکنان ما دارند این است که جوان هستند و تجربه اولشان را با این تیم در لیگ برتر تجربه می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم شکلی تیمی بهتری به خود بگیریم. سه بازی بعدی ما هم برابر تیم‌هایی است که به دنبال قهرمانی هستند و یان مسئله می‌تواند عیار ما را نشان دهد. از هفته پنجم می توانیم چهره واقعی تیم نفت را نشان دهیم.


انتشار قرارداد ها؟


 ما به این موضوع عادت نداریم و در گذشته هم نهایتا یک سوم قراردادهای خود را گرفته‌ایم. در موارد خیلی کم بوده است که مبلغ قرارداد خود را گرفته باشیم. انتشار مبالغ به ما شوک وارد کرد. یک عده فکر کردند ما 600 میلیون تومان گرفته‌ایم. هر موقع پول را گرفتیم، اعلام کنند بهتر است. ما این مشکل را با مالیات هم داریم. 180 میلیون با سایپا قائمشهر داشتم ولی 180 ریال هم نگرفتم و کلا تیم هم منحل شده و حالا می‌گویند مالیاتش را بده. واقعا نمی‌دانیم چه کنیم.

 

بازیکن کره ای نفت آبادان؟


عقیل اعتمادی تنها بازیکنی است که در تمرینات گروهی ما شرکت کرده است و متاسفانه شادکام هنوز وضعیت پایش خوب نشده است. باقی بازیکنان ما مشکلی ندارند. بازیکن کره‌ای هم که هفته دوم بازی کرد، طبق نظرسنجی‌ها از بهترین‌های ما بوده و از او راضی هستیم. او اولین کره‌ای لیگ ماست و کمی زمان می‌برد تا با لیگ ما آشنا شود.

 

حضور پرشور هواداران؟


 من در قائمشهر و ابادان کار کرده ام و حضور هواداران آنها دست کمی از استقلال ندارد. من فرد جاه طلبی هستم و بازیکنانم هم اینگونه هستند. ما به دنبال نشان دادن خود هستیم و به دنبال ارائه یک فوتبال خوب هستیم و می‌خواهیم به موفقیت برسیم. برای استقلال احترام قائلیم و تماشاگران این تیم هم بزرگ هستند و به نظرم این فشار هوادارای بیشتر از اینکه روی تیم من باشد، روی استقلال است.

 

جدایی عمران زاده؟


حنیف عمران‌زاده خودش مشکل داشته یا به خاطر آب و هوا و برخی بازیکنان که شاید فکر می‌کرده که به اینجا بیایند و نیامدند و مسائلی از این دست به جمع ما اضافه نشد. من برای او ارزوی موفقیت در خونه به خونه می کنم و من تا آخر همیشه با بازیکنانم دوست می‌مانم. او رویش نشده به من زنگ بزند و از طریق دوستان از من معذرت خواهی کرد و بدون مشکل از جمع ما جدا شد.

 

مشکل در خط دروازه؟


درباره حسن هوری باید این را بگویم که او کاپیتان تیم من است و بر خلاف برخی از دوستان در خدمت تیم است. او به خودش اجازه نمی‌دهد خارج از حیطه وظایفش کاری کند. اگر اعتمادی می‌خواهد دروازه‌بان اول باشد باید کیفیتش را بهتر کند و تلاش کند و منتظر یک فرصت باشد. اگر روزی من هم نباشم، هیچکس قدرت این را ندارد که فردی مثل هوری را به دلیل درخشش در دو بازی اول براحتی بیرون بگذارد.

 

حرف پایانی؟


 تیم ما با تفکری مانند استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم حضور دارد. فارغ از هر نتیجه‌ای که فردا رخ دهد، ما تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. انتظار دارم از رسانه‌ها که بازیکنان جوان ما را مورد حمایت قرار دهند و مورد ارزشیابی کنید. فاصله بین بازیکن چند میلیاردی و چند صد میلیونی آنقدر نیست و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها