کد خبر : 1346515 | 14 مرداد 1395 ساعت 17:09 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

وحید طالب لو پس از پیوستن به فولاد؛

طالب‌لو: از حضور در خانواده فولاد راضی هستم

دروازه بان فصل گذشته تیم استقلال تهران با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت تیم فولاد درآمد.

طالب‌لو: از حضور در خانواده فولاد راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب لو روز گذشته قراردادش با استقلال را فسخ کرد و امروز فولادی شد. صحبت های طالب لو با سایت این باشگاه را پس از انتخاب فولاد خوزستان را می خوانیم.


صداقت برای من مهم بود


صداقت در رفتار و مذاکرات انجام شده با آقایان سعداوی و اژدری زاده برای بنده خیلی مهم بود، معمولا در چنین مواقعی با چند نفر مشورت می کنم و دوستانی که در این خصوص به بنده مشاوره دادند همگی بر گزینه فولاد اجماع نظر داشتند، دلیل دیگر انتخابم هواداران پرشوری است که این باشگاه از آن بهره می برد. بدون اغراق می گویم که حمایت فوتبالدوستان خوزستانی از فولاد جذابیت زیادی برای بنده داشته و از اینکه عضوی از خانواده فولاد شدم بسیار راضی هستم.


برای موفقیت فولاد دریغ نمی کنم


 از صبح امروز که وارد این شهر شدم، خوزستانی های عزیز و خونگرم همه جوره لطف کردند و حمایت های خوبی از بنده صورت گرفت، به آنها قول می دهم که برای موفقیت فولاد از هیچ کوششی دریغ نکنم.

 

به حمایت نیاز داریم


فولاد تیم جوانی را بسته که واقعا آینده ای درخشان در انتظارش است، بیشتر بازیکنان این تیم جزو بازیکنان موفق تیم های پایه این باشگاه بوده اند که عناوین قهرمانی کشور را کسب کرده اند، قطعا آقای سعداوی و بازیکنان ما نیاز به حمایت زیادی دارند و با همدلی و رفاقتی که در تیم ما وجود دارد می تواند در ادامه خوش بدرخشد و نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها