کد خبر : 1346548 | 14 مرداد 1395 ساعت 19:51 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اظهار نظر درباره فروش مارسی

بعد از اینکه مطبوعات فرانسه متقاضیانی از ایران را به عنوان خریدار باشگاه المپیک مارسی مطرح کردند، همه منتظر پاسخ مالک باشگاه به اینگونه شایعات بودند.

آخرین اظهار نظر درباره فروش مارسی

به گزارش "ورزش سه"، مارگاریتا لویی درفوس مالک باشگاه المپیک مارسی، در اولین کنفرانس مطبوعاتی از زمانی که جانشین شوهر فقیدش شده است گفت: "روند واگذاری باشگاه شروع شده و یک تیم حرفه ای مشغول انجام این کار هستند".


خبرنگارانی که ماه ها بود منتظر اظهار نظر رسمی خانم درفوس نسبت به شایعات مربوط به خریداران بالقوه و روشن شدن تکلیف این باشگاه بودند این کنفرانس را راضی ترک نکردند: "راجع به باشگاه صحبت های زیادی مطرح شده است، برخی واقعیت دارند و بعضی غیرواقعی ... من تصمیم قطعی ام را برای فروش مارسی گرفته ام ولی این دلیل نمی شود که دست از مواظبت از باشگاه بردارم. الویت من پیدا کردن خریداری است که آینده المپیک مارسی را تضمین کند"


بنا به گفته درفوس، "فروش باشگاه می تواند ماه ها و چه بسا سال ها زمان ببرد. خریداران بالقوه وقت زیادی را صرف تجزیه و تحلیل پیچیدگی های باشگاه می کنند، من نمی دانم چه مدت زمان خواهد برد، ولی همه سعی خودم را می کنم و موفق هم خواهم شد".

دیدگاه‌ها