کد خبر : 1346695 | 15 مرداد 1395 ساعت 15:21 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

٢٤ ساعت بعد از انتخاب

مدیرعامل استقلال سرپرست شد (عکس)

در حالی که روز چهارشنبه نام رضا حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شد، امروز عنوان شد که او سرپرست پست مدیرعاملی استقلال است.

مدیرعامل استقلال سرپرست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پایان جلسه چهارشنبه هیات مدیره باشگاه استقلال نام رضا حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل قطعی باشگاه استقلال اعلام شد. اما امروز از طریق رسانه‌های نزدیک به وزارت ورزش  و جوانان عنوان شد که او سرپرست این باشگاه است تا بعدا تصمیم‌گیری نهایی در مورد مدیرعامل انجام بشود.

 

حسنی‌خو که مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان بود به یکباره و برخلاف پیش‌بینی‌ها در راس مدیریتی استقلال قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد اعضای هیات مدیره این باشگاه و البته وزارت ورزش و جوانان هنوز برای انتخاب او برای مدیرعامل آبی‌ها با تردیدهای جدی‌ای روبه‌رو هستند و به همین دلیل امروز سمت او از مدیرعاملی به سرپرستی این پست تغییر کرد تا همچنان باشگاه استقلال بدون مدیرعامل به فعالیت خود ادامه بدهد. 


حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در مورد دلیل این تغییر پست به ورزش سه گفت: ایشان روز چهارشنبه به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شدند ولی چون ایشان شناخت کافی از استقلال نداشتند و اعضای هیات مدیره هم شناخت کافی از ایشان، تصمیم بر آن شد که چند ماه آقای حسنی‌خو به عنوان سرپرست فعالیت کند تا بعد از آن در مورد مدیرعاملی باشگاه تصمیم‌گیری نهایی انجام بشود.

 

 

 

1131657

 

دیدگاه‌ها