کد خبر : 1346877 | 15 مرداد 1395 ساعت 23:22 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرجی: این پیروزی تقدیم به ولک های برزیلی

مدافع شمالی صنعت نفت آبادان از پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد و نفتی ها را سزاوار کسب سه امتیاز دانست.

فرجی: این پیروزی تقدیم به ولک های برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع شمالی تیم صنعت نفت درباره دیدار تیمش برابر استقلال گفت: بازی سخت و نفس گیری برای هر دو تیم بود و البته ما برای آن برنامه ریزی کرده بودیم و اینطور نیست که این سه امتیاز شانسی به دست آمده باشد. در طول هفته برنامه تمرینی مناسبی پشت سر گذاشتیم و البته روی گل اول کاملا غافلگیر شدیم. اما این مساله باعث نشد تا بازی را دست دهیم و همه ما ایمان داشتیم می توانیم دست پر از زمین خارج شویم.


وی ادامه داد: باید اینجا از هواداران خونگرم مان که با حمایت ویژه شان در طول 90 دقیقه باعث شدند با امید زیاد بازی را دنبال کنیم، تشکر ویژه ای داشته باشم و این پیروزی را به ولک های برزیلی خودمان تقدیم می کنم.


مدافع نفت درباره فشاری که روی خط دفاعی این تیم آمد گفت: به هرحال استقلال با توجه به میزبانی و ناکامی در دو بازی اخیر خود به دنبال این بود تا با حمایت تماشاگرانش برابر ما به برتری برسد اما خط دفاعی و حسن هوری به کمک تمام بازیکنان شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم و همانطور که گفتم روی گل هم غافلگیر شدیم وگرنه آنها نمی توانستند دروازه بان را باز کنند.


فرجی در پایان درباره شرایط نفت در فصل جاری گفت: استارت خوبی در لیگ زدیم و نمی گویم مدعی هستیم اما همه حریفان باید بدانند برابر تیم دست و پا بسته ای قرار نخواهیم گرفت و در تمام بازی ها 90 دقیقه سختی را برای آنها رقم خواهیم زد.

دیدگاه‌ها