کد خبر : 1346879 | 15 مرداد 1395 ساعت 23:24 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: بازیکنانمان یک لحظه خواب ماندند

مدافع استقلال معتقد است خط دفاع این تیم با وجود بازیکنانی که دارد می تواند بهترین دفاع لیگ شود.

حیدری: بازیکنانمان یک لحظه خواب ماندند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری پس از شکست استقلالی ها در بازی برابر صنعت نفت آبادان به خبرنگاران گفت: ما مالک کامل توپ و میدان بودیم، حریف اصلا موقعیتی نداشت در مقابل ما باید از موقعیت های مان استفاده می کردیم که این اتفاق نیفتاد.


او ادامه داد: بازیکنانی که به ما اضافه شدند بازی خوبی ارائه دادند. متاسفانه یک لحظه جا ماندیم. بازیکنان ما یک لحظه خواب ماندند و روی آن توپ گل را پذیرفتیم.


حیدری ادامه داد: دست همه هواداران را می بوسیم همین جا قول می دهم این تیم، تیم خوبی می شود و می تواند از خجالت آنها دربیاید. سال 87 نیز با آقای قلعه نویی تا هفته پنجم در رده هفدهم قرار داشتیم اما در نهایت قهرمان شدیم.


وی درباره فشار بدنسازی روی بازیکنان این تیم گفت: به هرحال فشار مربوط به دوران بدنسازی تا چند هفته اول روی بازیکنان وجود دارد اما ما بازی به بازی بهتر شدیم و فکر می کنم در این دیدار مشکل بدنی نداشتیم.


حیدری درباره تعویض خود گفت: مربی تشخیص می دهد که چه کسی بازی کند و چه کسی تعویض شود. من فکر می کنم باخت ما ربطی به تعویض من نداشت. اگر آقای منصوریان درباره تعویض ها گفتند، نظر خودشان بود. زمان لازم است تا منصوریان تیم را بشناسد، 60درصد استقلال تغییر کرده و هماهنگی بازیکنان، شناخت کادرفنی زمان بر است.


کاپیتان دوم استقلالی ها ادامه داد: تا دقیقه 85 دستان صنعت نفت بالا بود ما در صورت حفظ توپ می توانستیم بازی را به نفع خود تمام کنیم که این اتفاق نیفتاد. دفاعمان هم امروز روز خوبی داشت. هر چند حریف مهاجمان خوبی دارد اما آنها در مقابل ما فرصتی نداشتند من فکر می کنم دفاع ما با وجود مگویان و وریا بهترین خط دفاع لیگ می شود. درباره محل بازی بازیکنان نیز آقای منصوریان بهتر از هر کسی می تواند تشخیص دهد چه بازیکنی در کدام پست می تواند بازی کند.

دیدگاه‌ها