کد خبر : 1346887 | 15 مرداد 1395 ساعت 21:28 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین اینتر مقابل تاتنهام

تاتنهام موفق شد در دیداری دوستانه در اسلو نروژ، با نتیجه 6-1 اینتر را از پیش بردارد و دیدارهای پیش فصلش را به بهترین شکل به پایان برساند.

شکست سنگین اینتر مقابل تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تاتنهام با گل هری کین که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید پیش افتاد اما ایوان پریشیچ  کار را به تساوی کشید. در ادامه تاتنهام توانست توسط اریک لاملا به گل برسد و نیمه اول را با برتری به رختکن برود.


شاگردان مائوریسیو پوچتینو در نیمه دوم بر بازی مسلط شدند و خیلی زود توسط دله آلی و کین بار دیگر به گل رسیدند. در ادامه ونسان یانسن و شایون هریسون برای تاتنهام گلزنی کردند تا مردان روبرتو مانچینی یک شکست سنگین را تجربه کنند.


تاتنهام در دو دیدار دوستانه قبلی اش شکست خورده بود اما با این پیروزی پرگل، می تواند لیگ برتر را با روحیه بالا آغاز کند. در حالی اینتر از 7 دیدار پیش فصلش، تنها در یک مسابقه به پیروزی رسید.


در حالی که هر دو تیم با ترکیبی از بهترین بازیکنان شان پای به زمین گذاشته بودند، این تاتنهام بود که در دقیقه 5 به گل رسید. خطای کریستین آنسالدی روی کایل واکر، یک ضربه پنالتی نصیب تاتنهام کرد که توسط کین تبدیل به گل شد.


چند دقیقه بعد رایان میسون می توانست روی پاس کریستین اریکسن، برتری تاتنهام را دوبرابر کند اما ضربه این بازیکن راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد. در دقیقه 24 بود که اینتر توانست به گل تساوی برسد. اور بانگا در اولین بازی اش برای اینتر، پریشیچ را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه پای چپ قدرتمندش، دروازه میشل فورم را باز کرد.


تنها چند دقیقه بعد، تاتنهام بار دیگر به گل رسید. روی همکاری دله آلی و هری کین، این لاملا بود که صاحب موقعیت شد و با ضربه ای فنی، کار را تمام کرد. این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا ماند.

 

1131867

 

 

نیمه دوم را هم تاتنهام بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 به گل سوم رسید. یک و دو آلی و یاسن، در نهایت با ضربه ستاره انگلیسی به گل تبدیل شد. هری کین می توانست روی ارسال کیه‌ران تریپپیه، گل چهارم را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر برخورد کرد و ضربه برگشتی را هم لاملا از دست داد.


اما  در دقیقه 57، کین سرانجام گل دوم خودش را به ثمر رساند و روی پاس لاملا، در موقعیتی تقریبا تک به تک، هاندانوویچ را مغلوب کرد. برتری تاتنهام ادامه داشت و در دقیقه 65، نوبت یانسن بود که روی پاس دله آلی، حساب کار را 5-1 کند.


جشنواره گل تاتنهام در دقیقه 77 تکمیل شد و هریسون روی همکاری عالی یانسن و لاملا، در مقابل دروازه، به راحتی کار را تمام کرد تا تاتنهام به یک پیروزی درخشان برسد.

دیدگاه‌ها