کد خبر : 1346965 | 16 مرداد 1395 ساعت 10:22 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

لقبی که دست نشان دوستش ندارد!

همیشه در توصیف مربیگری نادر دست نشان می گویند او مربی ای است که در هدایت تیم های دسته اولی به لیگ برتر تبحر دارد!

لقبی که دست نشان دوستش ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز هم گزارشگر بازی در صحنه هایی که دوربین روی نادر دست نشان می رفت می گفت او در لیگ برتری کردن تیم های دسته اولی استاد است!


اما شاید برایتان جالب باشد که نادر دست نشان از این لقب خوشش نمی آید و دل خوشی از آن ندارد! او در این باره می گوید:« اوایل که به من می گفتند متخصص لیگ برتری کردن تیم های دسته اولی هستی خوشحال می شدم و پیش خود می گفتم آن قدر خوب کار کردم که صاحب یک لقب شدم اما در ادامه دیدم این لقب بیشتر به ضرر من تمام شده است و به نوعی مانع از حضور من در تیم های لیگ برتری شده است. من یک مربی هستم. هم در دسته اول و هم در لیگ برتر. در هر دو لیگ نیز در پی موفقیت هستم و دوست ندارم از این پس به من گفته شود که متخصص لیگ یک!»


اما دیروز تیم نادر دست نشان در بازی با استقلال هنرمندانه و هوشمندانه دفاع کرد و زیرکانه از استقلال سه امتیاز گرفت. 5 امتیاز از سه بازی که دو دیدار آن در خارج از خانه برگزار شد می تواند شروع خوبی برای این مربی مازنی و صنعت نفت آبادان باشد. مربی ای که حضور با تیم داماش گیلان در فینال جام حذفی را در کارنامه دارد و می کوشد با صنعت نفت توانمندهای مربیگری در لیگ برتر را هم اثبات کند.

دیدگاه‌ها