کد خبر : 1346968 | 16 مرداد 1395 ساعت 10:34 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت 7 میلیارد تومانی و سه امتیاز طلایی!

مبلغ قرارداد بازیکنان تیم صنعت نفت که در سایت سازمان لیگ برتر قید شده است کمتر از 7 میلیارد تومان است!

صنعت نفت 7 میلیارد تومانی و سه امتیاز طلایی!

به گزارش "ورزش سه"، خیلی از تیم های شهرستانی در حال وام گرفتن از موفقیت فصل گذشته استقلال خوزستان هستند. تیمی که با همین هزینه کرد بر سکوی نخست لیگ برتر ایستاد و بر جام قهرمانی بوسه زد.


قهرمانی استقلال خوزستان ثابت کرد لزوما تیمی که بیشتر هزینه می کند و بیشتر بازیکنان اسمی در اختیار دارد قهرمان نمی شود و حتی یک تیم شهرستانی با هزینه کرد کم اما بازی های خوب و جسورانه و در عین حال هدفمند می تواند به یک موفقیت بزرگ دست یابد.


استقلال خوزستان فصل گذشته ستاره نداشت و ستاره اش تیم بود. تیمی یکدست با هدف واحد که با گذشت بازی می کردند و در نهایت به یک موفقیت بزرگ دست یافتند.


صنعت نفت تیم هم استانی استقلال خوزستان شاید به اندازه فصل گذشته استقلال خوزستان نباشد. چه از نظر فنی و چه از نظر تجربی اما به نظر می رسد در مسیر استقلال خوزستان در حرکت است و می خواهد از موفقیت این تیم وام بگیرد و این کار را برای استقلال و دیگر مدعیان از جمله پرسپولیس تراکتورسازی، سپاهان و... سخت خواهد کرد.


صنعت نفت دیروز و در حالی که در دقایقی مورد آماج حملات حریف قرار گرفته بود روحیه خود را از دست نداد و ابتدا برای تساوی تلاش کرد و بعد برای پیروزی و در نهایت به یک هدف بزرگ دست یافت. کسب سه امتیاز از استقلال در تهران آنهم در شرایطی که سه امتیاز بازی برای استقلالی ها از نان شب واجب تر بود.


صنعت نفت 7 میلیارد تومانی و دیگر تیم های کم هزینه می توانند به موفقیت های بزرگ دست یابند و این پیام لیگ برتر در فصل گذشته بود که از سوی استقلال خوزستان برای همه تیم های شهرستانی و کوچک مخابره شد. از جمله صنعت نفت آبادان.

دیدگاه‌ها