کد خبر : 1346982 | 16 مرداد 1395 ساعت 11:23 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان کف دست ویسی نیست!

هر گاه مربی ای که در برابر تیم سابقش قرار می گیرد رسانه ها زوم می کنند که مربی حریف را مثل کف دست خود می شناسد اما به دفعات پیش آمده نتیجه آن طور که تصور می شده نبوده است.

استقلال خوزستان کف دست ویسی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی استقلال خوزستان را مثل کف دست خود می شناسد. این قابل کتمان نیست. او به توان فنی شاگردان فصل گذشته اش کاملا آشناست و در دو هفته اخیر به توانمندی بازیکنان جدیدی که به اردوی این تیم ملحق شده اند آشنا شده است و طبیعتا در چنین شرایطی تعیین استراتژی برای تیم سپاهان راحت ترین کار ممکن خواهد بود. این را هم اضافه کنید که سرمربی این فصل استقلال خوزستان سیروس پورموسوی است که فصل گذشته دستیار عبدالله ویسی بوده است.


اما با این حال نمی شود روی این نکته تاکید کرد که سپاهان بازی آسانی را پیش رو دارد. ایده های استقلال خوزستان برای دفاع از موفقیت فصل گذشته تغییر کرده. فصل گذشته استقلال خوزستان در منطقه یک سوم دفاعی تجمع می کرده و بعد از توپ گیری حمله های بلند یا به اصطلاح ضد حمله را در دستور کار قرار می داد اما این فصل استقلال خوزستان علاوه بر ضد حمله در کناره ها موقعیت شوت فراهم می سازد و کار ترکیبی هم انجام می دهد. حتی فوتبال تیکی تاکا در میانه میدان هم در دو بازی اخیر استقلال خوزستان به چشم آمده است و بازی متناسب با شرایط مسابقه به استقلال خوزستان کمک خواهد کرد ادامه مسیر را با خوش بینی طی کند.


با این روند حتی  اگر عبدالله ویسی استقلال خوزستان را مثل کف دست خود بشناسد باز کار سختی را پیش رو خواهد داشت.


استقلال خوزستان حریف قهرمان سپاهان است و این بدین معنی است سپاهان برای کسب سه امتیاز بازی باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد نه ساده ترین بازی را.

دیدگاه‌ها