کد خبر : 1347020 | 16 مرداد 1395 ساعت 13:00 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

یعقوب کریمی، از سکو تا ترکیب اصلی

سرمربی استقلال با وجود گذشت 3 هفته از بازی‌های لیگ‌برتر هنوز شناخت کاملی از بازیکنان خود پیدا نکرده است و شاید به همین دلیل باشد که این تیم در 3 بازی اول خود نتوانسته نمایش دلپذیری داشته باشد.

یعقوب کریمی، از سکو تا ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، شاید بارزترین نکته در مورد عدم شناخت علیرضا منصوریان از بازیکنانش یعقوب کریمی باشد، بازیکنی که در بازی اول برابر نفت‌تهران 90 دقیقه روی نیمکت نشست، در بازی دوم برابر استقلال‌خوزستان بازی را از روی سکوهای غدیر اهواز تماشا کرد و در بازی سوم به یکباره به ترکیب اصلی استقلال رسید و البته نمایش قابل قبولی هم داشت.


یعقوب کریمی به جز پاس گل زیبایی که به علی قربانی داد، چند سانتر موفق روی دروازه حریف انجام داد و اتفاقا برخلاف تصورها در کارهای دفاعی هم بازیکن موثری نشان داد. این اتفاق تماشاگران استقلال را یاد فصل گذشته و استفاده پرویز مظلومی از بازیکنانش می‌اندازد، مربی‌ای که در یک بازی پروپجیچ را از لیست 18 نفره خط می‌زد و در بازی بعدی او را در ترکیب اولیه تیمش قرار می‌داد.


منصوریان در 3 بازی اول خود از 20 بازیکن در ترکیب اولیه استفاده کرده است و این خود نشان می‌دهد که استقلال هنوز به ترکیب ایده آل نرسیده است و این بزرگترین دغدغه آبی‌پوشان برای بازی چهارم برابر پیکان است.

دیدگاه‌ها