کد خبر : 1347233 | 16 مرداد 1395 ساعت 22:38 | 122.3K بازدید | 0 دیدگاه

رویایی ترین روز کلوپ و شاگردان در ومبلی

شگفت انگیز ؛ لیورپول 4- بارسلونا صفر !

لیورپول موفق شد در نمایشی برتر، با 4 گل از سد شاگردان لوییس انریکه بگذرد و با روحیه ای خوب به استقبال لیگ برتر برود.

شگفت انگیز ؛ لیورپول 4- بارسلونا صفر !

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تقریبا با ترکیب اصلی به میدان آمدند و بارسلونا به جز نیمار، از بیشتر ستارگان خود در این دیدار بهره برد. در همان لحظات ابتدایی بازی لیورپول می توانست با همکاری مانه و وینالدوم، زوج جدید خط حمله تیمش به گل برسد که این امر حاصل نشد.

 

این دیدار در حضور چیزی در حدود 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه ویمبلی آغاز شد. بازی با ارزیابی دو تیم نسبت به یکدیگر دنبال می شد که لیورپول موفق شد با همکاری خوب فیرمینو و لالانا و پاس زیبای او از میان پاهای ماسچرانو به سیدو مانه، در دقیقه 15 بازی به گل برسد. ضربه مانه در گوشه دروازه تراشتگن قرار گرفت تا لیورپول با یک گل از حریف خود پیش افتد و هواداران این تیم امیدوار باشند تا با ادامه روند گلزنی های این بازیکن جدید، در فصل آینده روزهای خوبی را سپری کنند.

 

 

1132180

 

 

بعد از گل، بارسلونا کمی رنگ و بوی هجوم به خود گرفت و می توانست چندین بار با همکاری مسی و سوارز و همچنین با ضربه آردا توران به گل برسد که هر بار با واکنش مینیوله مواجه شدند.

 

 

دقایقی بعد، یک بار هم لوورن توانست با تکلی مناسب مانع گلزنی لیونل مسی شود. البته مرسی سایدی ها نیز یکی دو بار توسط مانه توانستند به دروازه بارسا حمله ور شوند که راه به جایی نبرد.

 

در اواخر نیمه اول، دنیس سوارز، خرید جدید بارسلونا نیز با یک ضربه چکشی، دروازه مینوله را تهدید کرد که باز هم با واکنش خوب وی همراه بود.

 

 

1132181

 

 

در دقیقه 42 این دیدار، جیمز میلنر که به تازگی از عرصه ملی خداحافظی کرده، کمی احساس درد کرد و با آلوارو مورنو تعویض شد. بازی با برتری یک گل در نیمه اول به نفع شاگردان کلوپ به پایان رسید.

 

اما روند دیدار در نیمه دوم کاملا تغییر کرد و لیورپول موفق 2 بار و در دقایق 47 و 48 به گل برسد. ابتدا نفوذ مانه از سمت راست و پاس عرضی او به هندرسون منجر به دخالت ماسچرانو شد که توپ بعد از برخورد با مدافع آرژانتینی بارسا وارد دروازه این تیم شد.

 

لحظاتی بعد، استورات با یک پاس عمقی زیبا اوریگی را در میان مدافعان بارسلونا تک به تک کرد و او هم با یک ضربه زمینی توپ را برای سومین بار وارد دروازه تراشتگن کرد تا نتیجه ای عجیب در ابتدای نیمه دوم حاصل شود.

 

1132182

 

بعد از این 2 گل باز لیورپول صاحب توپ و میدان بود و بارسا نتوانست خطر خاصی را ایجاد کند. در دقیقه 60، چهار تعویض در تیم بارسلونا به شکل همزمان انجام شد.

 

ماسچرانو، کامارا مسا، بوسکتس و آردا توران به ترتیب جای خود را به پیکه، لوکاس دینه، اینیستا و راکیتیچ دادند تا بارسلونا کمی با میل هجومی تری به بازی ادامه دهد.

 

در ادامه باز هم لیورپول می توانست توسط مانه به گل برسد که این اتفاق محقق نشد. دقایقی بعد لیورپول نیز 3 تعویض انجام داد که مانه با مارکویچ، وینالدوم با گرگیچ و فرمینیو با اینس تعویض شدند. همچنین در آن سوی میدان، دنیس سوارز و لیونل مسی به ترتیب جای خود را به سرجی سمپر و خسوس آلفارو دادند.

 

 

1132171

 

 

بعد از آن، بازی با روال بسیار آرامی پیگری شد و علیرغم اصرار لوییس انریکه به ارائه بازی هجومی توسط شاگردانش، بارسایی ها نیز نتوانستند خطر خاصی را روی دروازه حریف انگلیسی ایجاد کنند و در حالی در وقت اضافه بازی دنبال می شد، لیورپول باز هم توانست توسط گرگیچ و روی پاس میرکویچ که هر دو به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند به گل چهارم برسد و شکستی سنگین را برای بارسا رقم بزنند.

دیدگاه‌ها