کد خبر : 1347563 | 17 مرداد 1395 ساعت 21:13 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: تراکتور شانس اول قهرمانی است

سرمربی پیکان از نمایش تیمش مقابل تراکتورسازی ناراضی است اما می‌گوید به بهترین تیم ایران باختند.

جلالی: تراکتور شانس اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی برابر تراکتورسازی گفت: مقابل بهترین تیم حال حاضر لیگ برتر بازی کردیم ولی با این وجود انتظار خیلی بالاتری از خودمان داشتم؛ فکر می‌کردم می‌توانیم مقابل بهترین تیم فوتبال بهتری ارائه دهیم و واقعا از نمایش تیممان ناراحت هستم.


او ادامه داد: انتظار بیشتری از بازیکنان داشتم چون ما باید شجاع‌تر و با ذهنیت قوی‌تر بازی کنیم که این شاید مهم‌ترین مسؤولیت ما است تا بتوانیم بازیکنان را به مسابقات بفرستیم.


سرمربی پیکان در مورد وقفه لیگ پس از هفته چهارم گفت: شاید تعطیلات لیگ به سود تیم‌هایی که تمریناتشان را دیر شروع کردند یا با چالش‌هایی مواجه هستند، مناسب باشد اما قطعا به سود فوتبال نیست؛ از قبل این برنامه را داشتیم و می‌دانیم با توجه به برنامه‌های تیم ملی، جام باشگاه‌های آسیا و جام حذفی مسؤولان نیز چاره دیگری نداشتند؛ یک ماه بعد از هفته چهارم لیگ تعطیل می‌شود ولی از پنجمین هفته دوباره طی 10 روز سه بازی انجام می‌دهیم و دوباره مسابقات وقفه پیدا می‌کند. این مسائل نمی‌تواند شرایط مثبتی برای فوتبال باشد ولی اوضاعی است که همه باید با آن کنار بیایند.


جلالی ضمن تمجید از نفرات تراکتورسازی ابراز کرد: واقعا تراکتور چیزی کم ندارد و امروز هم از ما حرفه‌ای‌تر بازی کردند؛ از ساده‌ترین توپ‌ها بازیکنان تراکتورسازی موقعیت می‌سازند و واقعا فوتبال بلد هستند؛ به مرور زمان هماهنگی‌شان بیشتر می‌شود و بهترین تیم ایران را دارد که از نظر من مسلم‌ترین شانس قهرمانی هم از آن آنها است.


او ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: اینکه روزی به نام خبرنگار ثبت می‌شود به پاسداشت قلم‌ها و صداهایی است که به صورت منصفانه و با دیدگاه مثبت می‌تواند به ورزش و فوتبال کشور کمک کند؛ می‌دانم در جامعه رسانه‌ای افراد فرهیخته زیادی هستند؛ امیدوارم آنها موفق شوند از رسالت‌شان دفاع کنند و ان‌شاالله بتوانند از بعضی مشکلات این حرفه جان سالم به در ببرند.

دیدگاه‌ها