کد خبر : 1347673 | 18 مرداد 1395 ساعت 08:44 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز دوم المپیک به روایت تصویر

کاروان ایران در روز دوم المپیک رویدادهای چندانی را پیش رو نداشت و در مهمترین اتفاق احسان روزبهانی در دور اول مسابقات بوکس از دور رقابت ها کنار رفت.

روز دوم المپیک به روایت تصویر

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم المپیک ریو 2016 با 3 شکست برای ایران همراه بود جایی که در اولین رقابت ورزشکاران ایرانی گلنوش سبقت الهی در تپانچه بادی 10 متر کار خود به میدان رفت و در دور مقدماتی بیست و یکم شد تا از راهیبابی به فینال بازبماند.

 

 


مهسا جاور، بانوی رویینگ ایران هم باید در شانس مجدد به آب می رفت اما بدی شرایط آب و هوایی مسابقات را لغو کرد تا او امروز یک بار دیگر به میدان برود.

 

 


اما در یکی از مهمترین اتفاقات روز، احسان روزبهانی بوکسور 81 کیلوگرم و از امیدهای کاروان ایران داخل رینگ رفت تا مقابل حریف هلندی قرار بگیرد. او در راندهای اول و دوم با یک امتیاز اختلاف نتیجه را واگذار کرد تا برد 10 بر 9 ست سوم هم مانع از شکست او نشود و در پایان 29 بر 28 نتیجه را واگذار کرد تا در همان دور اول از المپیک خداحافظی کند.

 

 

 

 

تیم ملی والیبال ایران هم در اولین تجربه المپیکی خود رو در روی آرژانتین قرار گرفت و در حالیکه امید زیادی برای درخشش ملی پوشان بود اما 3 بر صفر بازی را واگذار کردند. ایران نمایش نسبتا خوبی داشت اما اشتباهات فردی در امتیازاتی که منجر به پیروزی ایران می شد برد را تقدیم حریف کرد.

 

دیدگاه‌ها