کد خبر : 1347805 | 18 مرداد 1395 ساعت 15:46 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

وضعیت بغرنج بازیکن برزیلی رئال مادرید

لوکاس سیلوا، بازیکنی برزیلی رئال که ژانویه 2015 با رقم 15 میلیون یورو به این تیم پیوست، بغرنج و نامعلوم گزارش شده است.

وضعیت بغرنج بازیکن برزیلی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا با سرو صدای بسیار از کروزیرو به رئال پیوست؛ در حالیکه آنچلوتی اعتقادی به وی نداشت. او بازی های کمی در نیمه دوم فصل 2014-2015 برای رئالی ها انجام داد و تابستان گذشته به مارسی قرض داده شد. عملکرد او در مارسی به قدری بد بود که چند هفته به پایان او از فهرست این تیم کنار گذاشته شد و مربی مارسی در مورد او اعلام عدم نیاز کرد.

 

1132747

 

سیلوا به مادرید بازگشت و تمریناتش را ادامه داد تا اینکه سه هفته پیش، تصمیم رئالی ها بر این شد که او بصورت قرضی به اسپورتینگ لیسبون برود اما تست های پزشکی او نشان دادند که با مشکل قلبی روبرو است. او دو بار تست داد که هر دو بار تایید شد که فعالیت فیزیکی برای او مضر خواهد بود. پزشکان رئال نیز لوکاس را از هرگونه تمرین و فوتبال بازی کردن منع کرده اند.

 

طبق گزارش آ.اس، لوکاس هم اکنون در اختیار تیم پزشکی رئال است و آنها در حال انجام آزمایشات جدید روی او هستند تا مجوز بازی کردنش صادر شود. پیش از این گفته شده بود که لوکاس تصمیم به خداحافظی زودهنگام با فوتبال گرفته که کمی بعد این خبر تکذیب شد.

پیش بینی می شود که اگر تست های جدید وی نیز ناموفق باشند، او چاره ای جز کنار گذاشتن فوتبال حداقل بصورت موقت نخواهد داشت. سیلوا به همین دلیل از تیم المپیک برزیل نیز خط خورد.

 

دیدگاه‌ها