کد خبر : 1347839 | 18 مرداد 1395 ساعت 18:04 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزیان: به تجربه کم خودم باختم

ملی پوش المپیکی تیراندازی کشورمان گفت: به تجربه کم خودم باختم واقعا شرایط روحی خوبی ندارم.

نوروزیان: به تجربه کم خودم باختم

به گزارش "ورزش سه"از فارس، پوریا نوروزیان بعد از حذف از مسابقات تیراندازی المپیک گفت: به تجربه کم خودم باختم. واقعا شرایط روحی خوبی ندارم. مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم. در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتیم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت‌ها را بدهم اما خُب المپیک است و استرس هایی که فقط باید در المپیک باشی تا درک کنید.

 

وی افزود: امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که از من حمایت های خوبی شد علی الخصوص در یک سال آخر که با خیال راحت تمرین می‌کردم و مسابقه می‌دادم ولی باید نگاه به ورزشکاران، دچار یک دگرگونی اساسی شود.


نوروزیان با اشاره به درپیش بودن مسابقات جهانی گفت: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع میکنم تا برای این مسابقات آماده شوم. من از حالا نگاهم به چهار سال آینده است و می‌خواهم در توکیو با تجربه ای که از ریو دارم موفق شوم.


وی افزود: برای اینکه در توکیو روی سکو باشم باید چهار سال فقط و فقط تمرین کنم و به دنبال حواشی این رشته نباشم. از هیچ فردی انتظاری ندارم و می‌خواهم خودم برای این سالها برنامه‌ریزی کنم.

دیدگاه‌ها