کد خبر : 1347856 | 18 مرداد 1395 ساعت 19:20 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

معینی:

برای 5 سال آینده منصوریان برنامه ریزی کردیم

عضو هیات مدیره استقلال می گوید ممکن است این تیم در کوتاه مدت نتیجه نگیرد اما صبر و حوصله لازم است تا بتوانند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

برای 5 سال آینده منصوریان برنامه ریزی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود معینی در حاشیه تمرین استقلالی ها درباره شرایط فعلی این تیم گفت: استقلال تیمی است که هفتاد سال قدمت دارد و همیشه یکی از دو تیم محبوب این مملکت است، این مسئله شاید 200 سال دیگر ادامه پیدا کند بنابراین باید به فکر باشیم و بتوانیم بهترین آینده را برای آن ترسیم کنیم.


وی ادامه داد: از هواداران ممنونم صبر و حوصله دارند، این تیم دگرگون شده و شاید در هفته های پیش رو نتایج دلخواه را نتواند کسب کند اما چیزی که مشخص است در آینده ای نزدیک می تواند به نتایجی که می خواهد برسد.
معینی ادامه داد: با آمدن آقای افتخاری می خواهیم انسجام داشته باشیم، بهرحال شرایط جدیدی به وجود آمده است و باید از آن استفاده کامل کنیم. در حال حاضر بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی قدرتمندی داریم که می توانیم با آنها به شرایط ایده آلی برسیم.


عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: البته این را هم بگویم که نتیجه گیری ما صبر و حوصله لازم دارد، یادمان نرود سال گذشته پرسپولیس چطور بود، برانکو صبر کرد و هواداران نیز از وی حمایت کردند در نهایت این تیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ را ادامه داد.


معینی در ادامه گفت: همیشه اعتماد کامل به این کادر فنی داریم ما آنقدر به آقای منصوریان و تیمش اعتقاد و اعتماد داریم که برای پنج سال آینده او نیز برنامه ریزی کرده ایم.

دیدگاه‌ها