کد خبر : 1347919 | 18 مرداد 1395 ساعت 23:23 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: بدون رونالدو و بیل هم سویا را می‌بریم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است که تیمش بدون کریس رونالدوو گرت بیل هم می تواند در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا به پیروزی برسد.

راموس: بدون رونالدو و بیل هم سویا را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو و بیل به تازگی به تمرینات رئال مادرید بازگشتند و نمی توانند تیم شان را در دیدار سوپرکاپ اروپا که فردا شب برگزار خواهد شد، همراهی کنند. ضمن اینکه تونی کروس، کیلور ناواس وپه په نیز در این دیدار غایب خواهند بود. با این وجود راموس معتقد است که رئال از شانس بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار است.

 

 

1115435

 

او به خبرنگاران گفت:"  ما تعدادی از بازیکنان مهم مان را در اختیار نداریم اما از بازیکنانی که می توانند بازی کنند راضی هستیم. ما با همین بازیکنان موجود تمام تلاشمان را خواهیم کرد. بازیکنانی که در فهرستی حضور دارند می خواهند تا نشان بدهند که چه توانایی هایی دارند. بازی در چنین دیداری هیچ وقت زود نیست ما پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم.
بازی در چنین دیدارهای همیشه فوق العاده است و عالی خواهد بود اگر  فصل را با بردن یک جا م شروع کنیم. همه ما منتظر این دیدار هستیم."

 

راموس که دوران حرفه ای اش را در سویا آغاز کرد، در مورد رویارویی با تیم سابقش گفت:" بازی مقابل سویا همیشه ویژه است. رئال و سویا دو تیم مهم زندگی من هستند. این موضوع هیچ وقت تغییر نمی کند. من علاقه زیادی به سویا دارم اما در دیدار سه شنبه برای پیروزی رئال  تلاش میکنم."

دیدگاه‌ها