کد خبر : 1347949 | 19 مرداد 1395 ساعت 00:55 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی کلوپ برای تیم اول لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول،امیدوار است که روزی 20 بازیکن از آکادمی جوانان این باشگاه را در تیم اول لیورپول در اختیار داشته باشد.

آرزوی کلوپ برای تیم اول لیورپول

 به گزارش "ورزش سه"،  این مربی آلمانی در باشگاههای قبلی اش فرصت زیادی در اختیار بازیکنان جوان قرار می داد و همین رویه را در لیورپول نیز به کار گرفته است. او  در اردوهای پیش فصل به چندین بازیکنان جوان فرصت بازی داده و قصد دارد به همین رویه ادامه دهد.


کلوپ به خبرنگاران گفت:" ما فصل گذشته شیی اوجو، کامرون براناگان، کانر رندال، برد اسمیت، کوین استیوارت و پدرو چیریویا را در تیم اول استفاده کردیم. ما بن وودبرن، اووی اخاریا و ترنت الکساند را در دیدارهای دوستانه به کار گرفتیم. شامال جورج هم به همین شکل بازی کرد.

 

 

 

1132355

 


 اینها 9-8 بازیکن هستند. چیزی که ما می خواهیم این است که 20 بازیکن با کیفیت داشته باشیم. این تعداد زیادی است. ما باید شرایط بهتری ایجاد کنیم تا آنها بهتر شوند. آکادمی باشگاه عملکرد بسیار خوبی داشته وآنها را به این سطح رسانده است.

 

نمی دانم ما می توانیم بهتر کار کنیم یا خیر اما می دانم که آنها در آکادمی عملکرد خوبی داشتند. ما باید به همین مسیر ادامه دهیم و می توانیم بهتر شویم اما این به معنای این نیست که تغییر در اعضای آکادمی صورت خواهد گرفت."

دیدگاه‌ها