کد خبر : 1347990 | 19 مرداد 1395 ساعت 10:22 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

دربی هم مثل سایر بازیها 3 امتیاز دارد

عشوری: این ورزشگاه در شان تراکتور نیست

هافبک تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.

عشوری: این ورزشگاه در شان تراکتور نیست

سینا عشوری درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران به خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم. تیم ما در 3 بازی گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته و با بازی های زیبا توانسته موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کند. در این چند بازی موقعیت های بسیار زیادی ساختیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.


وی ادامه داد: امسال تیم تراکتورسازی فوتبال زیبایی را بازی می کند و این موضوع همه را امیدوار کرده است. شرایط برای موفقیت عالی است. خداراشکر می کنم که مقابل پیکان برنده شدیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. با این وجود شرایط خوبی داریم و برای آینده تلاش می کنیم.


هافبک تراکتورسازی درباره بازگشت خودش بیان کرد: خوشبختانه شرایط بدنی خوبی دارم. مقابل پیکان نیز بازی کردم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.


عشوری درباره شرایط ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تاکید کرد: این ورزشگاه برای تمرین است و هرگز در شان هواداران تراکتورسازی نیست که بازی های تیم در این ورزشگاه برگزار شود. امیدوارم دیگر هیچ وقت در ورزشگاه اختصاصی بازی نکنیم و با آماده شدن یادگار از حضور هواداران در بازی هایمان بهره مند باشیم.


وی در پایان درباره دربی تبریز افزود: بازی دربی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد. ما هدفمان قهرمانی است و باید همه تیم ها را شکست دهیم. امیدوارم هرچه در توان داریم، بگذاریم تا با قدرت به مصاف حریف برویم و پیروز شویم.

دیدگاه‌ها