کد خبر : 1348495 | 20 مرداد 1395 ساعت 18:32 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

کارواخال: پاپس نکشیدن در DNA رئال است

دنی کارواخال شب گذشته با گل دقیقه 119 خود باعث شد تا سوپرکاپ اروپا به رئال مادرید برسد.

کارواخال: پاپس نکشیدن در DNA رئال است

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته رئال مادرید و سویا در سوپرکاپ اروپا تا دقیقه 93 با نتیجه 2-1 به سود سویا در جریان بود که سرخیو راموس مثل فینال دو سال پیش لیگ قهرمانان(مقابل اتلتیکو در لیسیون) به داد رئال رسید و با زدن گل تساوی باعث شد بازی به دو وقت اضافه کشیده شود. رئال در نهایت این بازی را با گل دقیقه 119 کارواخال به سود خود خاتمه داد و برای سومین بار فاتح سوپرکاپ اروپا شد.

 

1133394

 

دنی کارواخال، قهرمان شب گذشته مادریدی ها در همین رابطه گفت:"دو گل دقایق 93 و 119 باعث قهرمانی ما شدند با اینکه غایبان مهمی داشتیم. این برد نشان می دهد که رئال چه مجموعه غنی ای در اختیار دارد و اینکه می توان روی بازیکنان جوان و با انگیزه حساب ویژه ای باز کرد.

دو گل دقایق پایانی نشان می دهد که پاپس نکشیدن و ناامید نشدن، در DNA رئال است. وقتی عقب بودیم هرگز فکر نمی کردیم بازی را از دست داده ایم و به تلاشمان تا ثانیه های پایانی ادامه دادیم."

 

کارواخال در مورد نحوه به ثمر رساندن گل قهرمانی رئال گفت:" دقیقه پایانی وقت اضافه دوم توپ را گرفتم و دیدم که فضای خوبی برای ادامه حرکتم وجود دارد. به قلب دفاع زدم و حس کردم موقعیت خوبی برای شوتزنی دارم. خوشبختانه توپ من وارد دروازه شد تا به حقمان که پیروزی بود برسیم. تمام 15 دقیقه دوم وقت های اضافه در زمین سویا حضور داشتیم."

دیدگاه‌ها