کد خبر : 1348516 | 20 مرداد 1395 ساعت 19:12 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

قربانی: هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده می‌شود

مدافع اسبق استقلال اعتقاد دارد در بازی فردای این تیم برابر پیکان هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده می شود.

قربانی: هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده می‌شود

پیروز قربانی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط استقلال صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 


امیدوارم استقلال به روند ناکامی هایش پایان بدهد
بازی استقلال مقابل پیکان با توجه به نتایجی که طی هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند سخت است. بازیکنان بزرگی در هر دو تیم حضور دارند و همین انگیزه برد را در بین دو تیم بیشتر می‌کند کمااینکه این انگیزه در بین بازیکنان پیکان بیشتر است اما امیدوارم استقلال در این بازی با پیروزی که کسب می‌کند به روند ناکامی‌هایش پایان دهد.

 


هر دو تیم انگیزه برد دارند
کسب نتیجه پیروزی خیلی در این هفته سخت است چون هم پیکان و هم استقلال همانطور که گفتم انگیزه برد دارند و این موضوع به طبع در کسب نتیجه تاثیرگذار است.

 


بدن بازیکنان در شرایط بدنسازی نیست
3 هفته از مسابقات گذشته و دیگر بدن‌ها اسیر بدنسازی نیست و الان استقلال بیشتر باید در رقابت‌های تاکتیکی و تکنیکی پیشرفت بکند. اگرچه بدنسازی هم در آماده‌سازی آنها بی‌تاثیر نبود. اما با توجه به بازی استقلال ـ صنعت که به طور کامل و جامع دیدم، به نظرم باید از لحاظ تاکتیکی و فنی تغییراتی در ترکیب ایجاد کنند.

 


استقلال- پیکان بازی لحظه هاست
فوتبال بازی لحظات است و هر تیمی بتواند کمتر اشتباه کند خب قطعا نتیجه بهتری می‌گیرد و اگر اجازه بدهد حریف از اشتباهاتش استفاده کند قطعا بازنده میدان خواهد بود. بالاخره صنعت نفتی ‌ها زحمت کشیدند و قطعا طرح و برنامه‌ای برای بردشان داشتند. گاهی می‌بینید که یک تیم 90 دقیقه توپ دستش اما می‌بازد، اصلا بحث مالکیت نمی‌تواند روی نتیجه پایانی تیم‌ها تاثیرگذار باشد مخصوصا در فوتبال ایران، آنها هم زحمت خودشان را کشیدند و نتیجه‌ دلخواهشان را کسب کردند. هر تیمی بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند بالطبع برنده می‌شود کمااینکه در این بازی استقلال فرصت‌های خوبی داشت و به درستی از این موقعیت‌های استفاده نکرد.

 


استقلالی ها تمرکزشان را از دست دادند
بازیکنان استقلال باید تا دقیقه آخر تمرکز خودشان را حفظ می‌کردند شاید در آن لحظات به نوعی تمرکز خودشان را از دست دادند و با آن تک گلی که به ثمر رساند فکر کردند کارشان تمام شده است. تیم بزرگی مثل استقلال باید سریع بتواند خودش را با شرایط وفق بدهد. باید یک فرقی بین بازیکن استقلال و  بازیکنی که در دیگر تیم‌های حضور دارد باید باشد. بازیکن استقلال باید سریعا خودشان را با شرایطی که در آن حضور دارند و با همه  چیز انطباق بدهند.

 


نقش مربیان از بازیکنان پررنگ تر است
راجع به عملکرد بازیکنان نظری ندارم و فقط برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم اگر از موقعیت‌هایشان به بهترین نحو استفاده کنند و کمتر اشتباه کنند نتیجه می‌گیرند. فوتبال در حال حاضر یک بازی گروهی است نه انفرادی آن هم در ایران؛ نقش مربی‌ها از بازیکنان پررنگ‌تر شده است.

دیدگاه‌ها