کد خبر : 1348533 | 20 مرداد 1395 ساعت 20:09 | 199.9K بازدید | 0 دیدگاه

تناقض عجیب؛

طاهری: رضاییان گفته نمی‌خواهد بماند

در حالی که رامین رضاییان اعلام کرده به هر طریقی به دنبال بازگشت به پرسپولیس است، سرپرست این باشگاه مدعی است او نمیخواهد در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

طاهری: رضاییان گفته نمی‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان، بازیکن جنجالی پرسپولیس که در اتفاقی عجیب بدون اجازه باشگاه قراردادش را فسخ کرد و راهی ترکیه شد، با نظر قطعی برانکو راهی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت و پر شدن لیست این تیم نیز تمام مسیر منتهی به بازگشت او را قطع کرده است.


رضاییان که البته نشان داده تصمیماتی که می گیرد برخلاف ادعاهای او در صفحه شخصی و مصاحبه هایش است، اینبار نیز اعلام کرده تمام تلاش خود را برای اینکه برانکو او را برای بازگشت به این تیم مورد بخشش قرار دهد انجام خواهد داد و به این مساله امیدوار است.


با این حال علی اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه نظر دیگری دارد و اعلام کرده بازیکن ملی پوش سابق تیمش تصمیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد: ا به دنبال راهکار های مناسب در ارتباط با رامین رضاییان بودیم. در این ارتباط آقای علی پروین با تمام بزرگی که دارند با خود من در این ارتباط تلفنی صحبت کردند. رضاییان هم امروز به اتفاق آقای استیلی به باشگاه مراجعه کرد و جلسه ای داشتیم.


رضاییان که حمید استیلی و علی پروین را نیز در کنار کریمی و پدرش واسطه بازگشت به پرسپولیس کرده در این جلسه گویا به نقطه نظر مشترک برای بازگشت نرسیده و همین مساله باعث شده اعلام کند علاقه ای به ادامه همکاری با این تیم ندارد. طاهری در این باره گفته: در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حفظ این بازیکن در پرسپولیس وجود داشت مطرح شد که آقای استیلی هم عنوان کردند پیشنهادهای خوبی است اما رامین رضاییان با وجود اظهار نظر های قبلی که داشت اعلام کرد حاضر نیست در پرسپولیس بماند و  به هر قیمتی که شده می خواهد از پرسپولیس برود.


پرسپولیس در حال حاضر حسین ماهینی و صادق محرمی را در اختیار گرفته و به همین منظور و با توجه به پر شدن لیست سرخپوشان به نظر می رسد داستان رضاییان و پرسپولیس به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها