کد خبر : 1348864 | 21 مرداد 1395 ساعت 21:07 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی:یقه بازیکنان میلیاردی استقلال را بگیرید

مدافع پیشین استقلال می گوید که این تیم اصالت خود را از دست داده است.

صادقی:یقه بازیکنان میلیاردی استقلال را بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، مدافع پیکان درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال بازیکنان زیادی گرفته است و نباید به دنبال خروج از بحران برابر پیکان باشد. بازیکنان میلیاردی زیادی در استقلال هستند و نباید بگویند پیکان ما را از بحران خارج کند. بروید یقه بازیکنان استقلال را بگیرید و میزان قراردادهای دخالی آن ها را مشخص کنید. من در دوران حضورم در استقلال تنها یک قرارداد میلیاردی داشتم.

 


وی درباره میزان مطالبات خود از استقلال تصریح کرد: من یک میلیارد و 100 میلیون از استقلال طلب دارم و نمی دانم باید برای وصول آن چه کاری انجام دهم.


صادقی درباره رابطه نزدیکی که با منصوریان دارد، اظهار کرد: من عاشق منصوریان هستم. او زمانی کاپیتان من بود و من با صحبتهای  او ازدواج کردم و بچه دار شدم و او پای برگنامه عقد من را امضا کرد. یک عده آدم اضافی که برای منافع خود هر کاری می کنند نباید این کارها در استقلال انجام دهند. برگه ی عقد من را منصوریان و فکری امضا کردند.


بازیکن پیشین استقلال درباره سکوتش بیان کرد: سکوت من از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست. استقلال یک مقدار اصالت خود را از دست داده است و باید فکری اساسی برای این تیم بزرگ کرد که در این رتبه جدول نباشد.

دیدگاه‌ها