کد خبر : 1348979 | 22 مرداد 1395 ساعت 01:57 | 126.1K بازدید | 0 دیدگاه

جامانده‌های بزرگ تیم ملی

بختیار و حیدری، دل کی‌روش را زدند

دو بازیکن تیم استقلال جا مانده های بزرگ تیم ملی فوتبال از اردوی ایتالیا هستند.

بختیار و حیدری، دل کی‌روش را زدند

به گزارش "ورزش سه"، لیست 25 نفره تیم ملی فوتبال در شرایطی اعلام شد که جای خالی دو بازیکن استقلال و لژیونرهای اروپایی به شدت احساس می شود.


بختیار رحمانی و خسرو حیدری که همواره مورد اعتماد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بودند، جایی در لیست ملی پوشان برای سفر به ایتالیا ندارند که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.


درباره بختیار رحمانی این موضوع بیشتر به چشم می آید. رحمانی زمانی که سرباز تیم تراکتورسازی بود، بارها به تیم ملی دعوت شد اما نتوانست به خاطر مشکلات مربوط به سربازان متخلف در اردوها حضور پیدا کند. کی روش درسالهای گذشته بارها علاقه اش را به بختیار رحمانی نشان داده و ثابت کرده به این بازیکن اعتقاد دارد اما اینکه چرا ناگهان او از تیم ملی خط خورده است، جای بسی تامل دارد.


البته شاید بتوان خط خوردن رحمانی را به بازگشت سروش رفیعی به تیم ملی ربط داد. بازی های نه چندان خوب رحمانی در استقلال با درخشش رفیعی که به تازگی مورد عفو قرار گرفته همزمان شده و شاید کی روش به همین خاطر قید حضور بختیار را زده است.


درباره خسرو حیدری هم کی روش همیشه نشان داده به او علاقه مند است اما به نظر می رسد مصدومیت های متوالی و البته درخشش سایر بازیکنان در پست دفاع راست باعث شده روی نام حیدری نیز خط قرمز کشیده شود.


در لیست اعلام شده نامی از لژیونرهای اروپایی از جمله علیرضا حقیقی، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی، سعید عزت اللهی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد نیز دیده نمی شود. این بازیکنان به دلیل حضور در لیگ های فوتبال هلند، پرتغال و روسیه در این لیست جایی ندارند و پیش بینی می شود برای دو بازی مقابل قطر و چین به اردو اضافه شوند.

دیدگاه‌ها